امید به زندگی در کدام کشور ثروتمند کمتر است؟+ جدول و آمار

۲۱م دیماه ،

خشونت تفنگ و چاقی دو عامل اصلی این موضوع است. در این کشور، مرگ و میر خشونت آمیز به مراتب بیشتر از هر کشور ثروتمند دیگری است؛ زیرا بسیاری از ساکنان این کشور دارای اسلحه می باشند.

عجیب و غیر منتظره؛ ولی دقیق و درست و مستند؛ امید به زندگی در آمریکا، تناسبی با جایگاه این کشور در میان ممالک ثروتمند ندارد!

به گزارش ممتازنیوز،  خشونت با تفنگ و چاقی دو عامل اصلی این موضوع است. در ایالات متحده مرگ و میر خشونت آمیز به مراتب بیشتر از هر کشور ثروتمند دیگری است؛ زیرا بسیاری از ساکنان این کشور دارای اسلحه می باشند.

یک گزارش تازه نشان می دهد که در ۱۷ ثروتمندترین کشورهای دنیا، مردان آمریکایی کمترین میزان امید به زندگی با ۷۵٫۶ سال و زنان این کشور هم با ۸۰٫۷ سال در جایگاه دوم این رتبه بندی است.

در ایالات متحده حدود شش کشته شدگان از هر ۱۰۰،۰۰۰ نفر، ۶ تن با اسلحه به قتل می رسد و هیچ یک از ۱۶ کشور دیگر در این بررسی با آن تناسبی ندارد. فنلاند با کمی بیش از دو مرگ و میر خشونت آمیز در هر ۱۰۰،۰۰۰ نفر، در رتبه بعد از ایالات متحده دیده می گردد.

غیرمنتظره: خشونت با تفنگ و چاقی دو تا از عواملی است که سبب شده امید به زندگی در آمریکا پایین تر از دیگر کشورهای ثروتمند باشد.

جهانی: هر چند در همه کشورهای ثروتمند در سراسر جهان امید به زندگی بالا است، اما به سبب مشکلات بهداشتی این میزان در طول سال های اخیر در امریکا کم شده است.  

گرچه امید به زندگی در آمریکا بسیار شده؛ ولی تناسبی با جایگاه این کشور در میان کشورهای ثروتمند ندارد.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.