امیرحسین صادقی:تفکرات نکونام اروپایی است/انتخاب کاپیتان با قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده است

۱۱م دیماه ،

hemmat khahi-4-345.jpg

امیرحسین صادقی گفت، آقای قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده باید در مورد کاپیتانی استقلال تصمیم بگیرند. پژمان منتظری نیز این بحث را تمام شده عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پژمان منتظری دربارهٔ کاپیتانی استقلال سرگروه نبودن خودش بیان کرد: اول فصل خودم دوست نداشتم کاپیتان باشم الان هم این بحث در تیم تمام شده است.

وی همچنین دربارهٔ مشکلاتی که بین نکونام و رحمتی وجود دارد، تاکید کرد: به هیچ وجه این مسائل در تیم مطرح نیست. شاید دلخوری وجود داشته اما این‌که در تمرین با هم صحبت نکنند، وجود ندارد.

همچنین امیرحسین صادقی دیگر بازیکن آبی‌پوش که در بازی برابر سایپا نیمکت‌نشین بود، دربارهٔ این‌که گفته می‌شود، سبب اصلی درگیری بین جواد نکونام و رحمتی او بوده است، توضیح داد: به هیچ وجه چنین مسائلی مطرح نبود و این‌که می‌گویند من حرفی را بین این دو ردوبدل کرده‌ام و مشکل به وجود آورده‌ام، درست نیست. به هر حال در باشگاه استقلال هستیم و تفکرات نکونام نوعی تفکر اروپایی است. خواهش می‌کنم از این به بعد هم چنین حرف‌هایی نباشد، چون مشکل تیم این نبود و خواهش می‌کنم آن را به من ربط ندهید.

صادقی همچنین دربارهٔ کاپیتانی در استقلال تصریح کرد: آقای قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده باید در این مورد تصمیم بگیرند. کاپیتانی دست بازیکنی است که سابقه‌اش بسیار باشد. من هم خودم سابقه بسیاری در استقلال دارم اما خودم را در حد بزرگان این تیم مثل بازیکنانی همچون امیر قلعه‌نویی، ناصر حجازی، علیرضا منصوریان نیستم و خودم هم در شرایطی قرار ندارم که بازوبند را ببندم. شاید سال‌های آینده این شرایط برایم به وجود آید اما الان صلاح نمی‌دانم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.