امیری‌فر از پاستور رفت

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

سید رضا اکرمی رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری شد.

حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی ظهر امروز (یکشنبه) در مراسم تودیع و معارفه روسای شورای فرهنگی نهاد و امام جمعه مسجد سلمان فارسی گفت: توقع مردم و البته ظرفیت‌های موجود در کشور بسیار بسیار است و بالفعل کردن این ظرفیت‌ها در جهت پاسخ دادن به توقعات مردم، همت دولتمردان و حمایت همه را می‌طلبد، چرا که همه ایرانیان کشور خود را سرافراز و سربلند می‌خواهند تا برای دیگران الگو باشد.

وی با اشاره به هفته دولت اضافه کرد: این هفته بسیار قابل احترام و نیازمند تأمل و دقت است، چرا که در روزگاری نه چندان دور بزرگانی را در این ایام از دست دادیم که حتی نام آنها آموزنده و سازنده است و در کارنامه خود چیزی جز صداقت، فداکاری و وفاداری نداشتند.

رئیس تازه شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت: باید حتماً به یاد این شهدا و همه شهدای جمهوری اسلامی بوده و پاسدار ایده، اندیشه، راه و انگیزه آنها باشیم تا هم از شفاعت آنها برخوردار شویم و هم مشمول شکایت آنها نشویم.

اکرمی تصریح کرد: امروز در شرایط خاصی هستیم و باید این مقطع تاریخ پس از انتخابات یازدهم ریاست جمهوری را به لحاظ شرایط خاصی برای کشور ایجاد کرده ، مغتنم بشماریم.

وی با بیان اینکه همه ما اعضای خانواده واحد نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم، تأکید کرد: امام خمینی(ره) در بدو ورود خود به ایران در سال ۵۷ گفت که من برای خدمت به این مردم آمده‌ام و از خداوند می‌خواهم که توفیق خدمت به مردم را به همه ما عنایت کند.

امام جمعه مسجد سلمان فارسی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر افزایش امید، ‌آرامش، اطمینان، محبت و صفا بین مردم بوضوح قابل لمس است، اظهار داشت: باید از خداوند بخواهیم به دولتمردان دولت یازدهم، تدبیر، تأمل و تفکر و تداوم در خدمت ببخشد تا بتوانند همچون پیشینیان و حتی بیش از آنان خدمت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از اینکه در دومین روز از هفته دولت در جمع نمازگزاران نهاد ریاست جمهوری حضور یافته است، گفت: امیدوارم در مدت مسئولیتی که موقت بوده و دائمی نیست، بتوانیم خدمتی برای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق ارزش‌های متعالی آن داشته باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد که این جلسه مقدمه ارتباط گسترده‌تر و مستقیم مدیران نهاد ریاست جمهوری با همه اعضای خانواده بزرگ این نهاد باشد.

معاون کل سرپرست نهاد ادامه داد:‌ حجت‌الاسلام والمسلمین اکرمی از خانواده‌های معظم شهدا می باشند و در حال حاضر نیز از محضر مقام معظم رهبری در جلسات درس خارج فقه بهره می‌برند و مطمئناً در نهاد ریاست جمهوری و مسجد سلمان فارسی منشأ تحولات مثبتی خواهند بود.

بانک از زحمات و خدمات حجج‌اسلام ثقفی و امیری‌فر در مدت تصدی امامت جماعت مسجد سلمان فارسی و مسجد ساختمان کوثر ریاست جمهوری و ریاست شورای فرهنگی نهاد تشکر کرد.

در این مراسم لوح تقدیر و یک جلد کلام‌الله مجید به پاس خدمات حجت‌الاسلام امیری‌فر در مدت تصدی ریاست شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری به وی اهداء شد.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.