امیر تتلو هم مجوز می‌گیرد!؟

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

220944597500506778261موسیقی – صنم قلی زاده: امیر تتلو از خوانندگان زیرزمینی در حال انجام امور مربوط به دریافت مجوز آلبوم خود است.

به گزارش خبرنگار موسیقی ، یکی از سایت ها به نام «عصرخبر» با انتشار یافتن خبری مدعی شد امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو از خوانندگان زیرزمینی در حال انجام امور مربوط به دریافت مجوز آلبوم خود از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

شایان ذکر است، تتلو که ۱۲ آذرماه توسط پلیس امنیت اخلاقی تهران بازداشت و دو روز بعد هم آزاد شد، پس از آزادی از بازداشت چند روزه اش، فایلی صوتی منتشر کرد و طبق گفته های خودش به نوعی در آن از بعضی کارها و «گذشته سیاهش» اظهار ندامت کرده و اظهار امیدواری کرد تا بتواند این قبل را پاک کند و بتواند در آینده برای انتشار یافتن کارهایش مجوز دریافت کند.

منبع: موسیقی Musiceiranian.ir


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۵نظر ثبت شده
  1. ابوالفضل:

    پات می مونم امیر داداشی دوستت دارم کوچیک داداش امی خودم ابوالفضل هستم و نوکر اونایی هستم که مثل من پای داداشی خودم وای میایستان امیر جون بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

  2. عسل:

    امید وارم هرچه زود تر این مجوز دردسرساز و بگیره بیاد کنسرت بزاره من یه کم حال کنم
    من همیشه پشتتم تتلو جان

    • ابوالفضل:

      یعنی شما واقعا تتلو رو دوست دارین

  3. نام شما...:

    هرکاری بکنهمن پشتشم

  4. لنا:

    خوشحالم که بتونه تو ایران بخونه
    امیدوارم کارش زودتر درست شه.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.