امیر جعفری به «ترن» پیوست

امیر جعفری به جمع بازیگران نمایش «ترن» به نویسندگی حمیدرضا آذرنگ و کارگردانی نیما دهقان پیوست.

به گزارش فارس، در این نمایش نزدیک به ۲۰ بازیگر حضور دارند که از میان آنها می‌توان به مهراوه شریفی‌نیا، حسین پاکدل، شهرام حقیقت‌دوست، فرزین صابونی، نیما رئیسی، علیرضا محمدی، الهام کردا و سینا رازانی اشاره کرد.

همچنین در این اثر دفاع مقدسی، منوچهر شجاع به عنوان طراح صحنه، گلناز گلشن به عنوان طراح لباس با نیما دهقان همکاری می‌کنند. ساخت موسیقی این نمایش برعهده فرشاد فزونی است.

نمایش «ترن» درباره ۱۰ سرباز گمنامی است که جزء شهدای گمنام بوده و با یافتن پیکر آنان قرار است تا آن‌ها را دفن کنند که در این میان اتفاقاتی می‌افتد…

دهقان به همراه گروهش از هفته آخر شهریور ماه تمرینات رسمی خود را هر روز در پلاتوی شماره یک تئاترشهر آغاز کرده است.

نیما دهقان و حمیدرضا آذرنگ در نمایش «خنکای ختم خاطره» نیز همکاری داشتند که این نمایش توانست در زمان اجرای عمومی خود نظر بسیاری از منتقدان تئاتر و تماشاگران نمایش را به خود جلب کند. همچنین نمایش «خنکای ختم خاطره» در بخش مسابقه بین‌الملل بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به عنوان نمایش برتر انتخاب شد.

نمایش «ترن» به نویسندگی حمیدرضا آذرنگ و کارگردانی نیما دهقان و تهیه‌کنندگی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس نیمه دوم سال و در تاریخ ۱۴ آبان ماه در تالار اصلی تئاترشهر اجرا می‌شود.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.