امیر دریادار سیاری: شناخته شدن چهره نیروی دریایی ارتش مرهون تلاش رسانه ملی است

۳۰م دیماه ،

Amir Kholoosi-11-42.jpg

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اگر امروز چهره نیروی دریایی ارتش در میان اذهان عموم مردم شناخته شده است، این امر مرهون تلاش‌های رسانه‌ها خصوصاً رسانه ملی است.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، در مراسم تقدیر از رسانه ملی و قرارگاه رسانه‌ای رزمایش دریایی ولایت ۹۱ نداجا که به همت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به تلاش دشمن برای حاکم‌شدن بر ذهن و قلب آحاد مردم در جنگ نرم، اظهار داشت: ابزار کار دشمن در این زمینه رسانه‌ است و در این راستا تمام توان خود را پای کار آورده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امروز رسانه‌ها خط مقدم جنگ علیه دشمن می باشند، اظهار داشت: یکی از اقدامات دشمنان این آب و خاک در جنگ رسانه‌ای، تلاش برای ناتوان نشان دادن جمهوری اسلامی به ویژه در عرصه نظامی است و چگونگی ایستادن در مقابل این هجمه هم از طریق رسانه‌ها است.

وی به دیدار سال قبل نیروی دریایی با فرماندهی معظم کل قوا و ابراز رضایت معظم له از برگزاری رزمایش ولایت اشاره کرد و اظهار داشت: معظم له در سخنان خود برگزاری این رزمایش را کاری شیرین و به جا دانستند که اثرات ملی و فراملی داشت و در این میان سهم بزرگ این موفقیت، مربوط به صدا و سیما و انعکاس مطلوب این رزمایش بود.

امیر سیاری همچنین گفت: اگر امروز چهره نیروی دریایی ارتش در میان اذهان عموم مردم شناخته شده است، این امر مرهون تلاش‌های رسانه‌ها خصوصاً رسانه ملی است.

دریادار سیاری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا در خصوص اهمیت دریا، و با اشاره به گنجانده‌شدن ۱۰ صفحه مطلب در کتاب ششم ابتدایی در خصوص دریا با کمک نیروی دریایی ارتش، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیداری که با ایشان داشتیم از این امر تقدیر و بر گسترش آن تاکید کردند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به مشکلات کار رسانه‌ای در دریا، از گروه‌های خبری و مدیران رسانه ملی به سبب پوشش مطلوب رزمایش ولایت ۹۱ تقدیر کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. نیکوژن:

    البته در کل رسانه ها جز این کار زیاد دیگه ای ندارن ولی خداییش این تمام چیزی بود که صدا سیما میتونست پخش کنه؟ ما که از تلویزیون هیچ چیز راجع به رزمایش ببه اوج ابعاد عظیم ندیدیم حتی محض رضای خدا یک مجری حرفه ای یا خبرنگار نظامی هم نفرستادن برای تهیه گزارش! چند تا مجری ناشی که جز سوالهای ناشیانه و نا مربوط کار دیگه ای از دستشون بر نیومد اومدن و آبرو ریزی بار آوردن و همین! دریادار سیاری خیلی لطف کردن وگرنه صداسیما بی صاحب تر ازین حرفاست که مستحق این تعریفا باشه.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.