امیر سرتیپ دادرس: نیروی دریایی ارتش بازوی پر توان جمهوری اسلامی ایران است

۳۰م دیماه ،

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی علی‌رغم تنگناهای موجود توانسته خود را به اثبات برساند و به بازوی توانای جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریایی تبدیل شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) امیر سرتیپ محمد حسین دادرس در مراسم تقدیر از رسانه ملی و قرارگاه رسانه‌ای رزمایش دریایی ولایت ۹۱نداجا که به همت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، با اشاره به نگاه راهبری به قدرت از قبل تا امروز، گفت: زمانی نیروی­ زمینی در نبردهای نظامی تعیین کننده بود و دنیا تحت تاثیر نظریه‌ هارت­لندها (قلب جهان) به این نیرو اهمیت می‌داد، ولی در دوره‌های بعدی به سایر نیروها – نیروی دریایی و هوایی- منتقل شد.

وی با بیان این‌که «در دهه‌های بعد نظریه‌های تازهتر، مدل رفتاری مبنای حرکت دنیاست»، اظها کرد: در عصر حاضر هم حرکت‌ها ناشی از فکر و ذهن در قالب جنگ نرم طراحی می‌شود و در این‌جا رسانه به عنوان سربازان صحنه رزم، مطرح می باشند.

وی اهمیت کار رسانه‌های جمهوری اسلامی را مهم شمرد و گفت: امروز نیروی دریایی راهبردی علی‌رغم تنگناهای موجود توانسته خود را به اثبات برساند و به بازوی توانای جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریایی تبدیل شود به گونه‌ای که رعب و وحشتی در دل دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد کرده است.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به این‌که «تجهیزات نیروی دریایی ارتش به میزان بالایی وابستگی به خارج ندارد»، گفت: قطعا ظهور و بروز این توانمندی بیش از هر چیز از طریق رسانه‌ها خصوصا رسانه ملی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.