امیر قلعه‌نویی: آقای فردوسی پور ساکت شو!

افکار: برنامه ی شب گذشته ی نود پیرامون نتایج لیگ آسیا و ، بازی تدارکاتی با موریتانی و بحث تبانی و حواشی لیگ برتر بود.

فردوسی‌پور برنامه نود را با پرسش نظرسنجی مربوط به این که آیا اراده کافی برای مبارزه با ناپاکی فوتبال وجود دارد یا خیر؟ آغاز کرد . که اکثریت قاطع مردم حدود ۸۴ درصد به گزینه ۲ رای دادند و اعتقاد داشتند که برخورد جدی با مفسدان فوتبال صورت نمی گیرد

ابراهیم میرزا بیگی کارشناس داوری این برنامه بود که در مورد صحنه های مشکوک داوری نظر داد . ابراهیم میرزا بیگی کارشناس داوری اعتقاد داشت گل دوم سایپا بر خلاف اظهار نظر گزارشگر بازی در موقعیت آفساید به ثمر رسید . وی همچنین معتقد بود که قبل از به ثمر رسیدن گل استقلال روی طالب لو خطایی صورت نگرفت است و ضربه کرنر اشتباه بود .
همان کرنر اشتباه ، موجب زدن گل تساوی استقلال به شاهین شد.

پیک نیک در هتل جاماند /بازیکنان در هتل قلیان می کشیدند !!

پیش از کارشناسی بازی استقلال و شاهین نیز درباره وضعیت بد این تیم و ناراحتی های هوادران این تیم گزارشی پخش شد. گزارشی از محل هتل بازیکنان که به علت عدم تصویه نشدن وسایل شان مانده بود پخش شد وسایلی که در میان ساک و لباس های ورزشی پیک نیک هم به چشم می خورد !!

وقتی گزارشگر برنامه ماجرای پیک نیک را از مسئولان هتل پرسید و علت استفاده اش در هتل را بیان کردند : در اینجا قلیان می کشیدند !!

دلال پرسپولیسی نبوده!

پس ازحاشیه های به وجود آمده در مورد فونیکه سی و اینکه یک نفر از طرف باشگاه پرسپولیس با این بازیکن خارجی وارد مذاکره شده است تا او را به پایتخت بیاورد امشب حکمت مدیر عامل تیم نفت روی خط برنامه نود آمد تا در مورد این حاشیه ها و اتفاقات افتاده
” رویانیان ابتدا خنده ای کرد و گفت: ما که سهمیه اردیبهشت را برای مردم ریخته ایم. “
توضیحاتی را بدهد .

مدیر عامل تیم نفت توضیح داد که ؛ داشتیم راهی تبریز می شدیم که دیدم فونیکه با لباس هایی غیر از لباس باشگاه آمده است. او برای ما شرط گذاشت که اگر در بازی با شهرداری به عنوان بازیکن ثابت به زمین می رود سوار اتوبوس می شود.اما ما زیر بار نرفتیم و با یک مدیریت صحیح قضیه را حل کردیم.

مدیر عامل نفت در مورد مذاکرات با نمایننده تیم پرسپولیس بیان کرد :ما اشتباه کرده بودیم.سلطانیان از طرف پرسپولیسی ها با فونیکه سی وارد مذاکره نشده بوده و دلال یک تیم خارجی است. وی تاکید کرد :من می دانستم تیمی که سردار رویانیان آن را اداره می کند غیر حرفه ای عمل نمی کند.
حکمت با بیان حل مشکلات افزود :خوشبختانه تمام مشکلات حل شده است و فونیکه سی دارد با نفت تمرین می کند.

سردار رویانیان :با وینگادا صحبت کردیم ، سهمیه بنزین اردیبهشت را برای مردم ریخته ایم

سردار رویانیان مدیر پرسپولیس مهمان تلفنی برنامه ۹۰ در مورد احتمال کسر امتیاز از پرسولیس اظهار داشت : با وینگادا صحبت کردم و قرار شد بدهی او را بدهیم ، در ضمن با آرفی هم رایزنی کردیم و به نتایج مثبتی رسیدیم.

وی با حمایت از دنیزلی ادامه داد : او طوری برخورد می کند که همه عاشقش می شوند حتی یک بار نشده که پشت سر داور حرف بزند و نتیجه نگرفتن را گردن زمین و هوا و داور و … بیندازد.
اما در پایان این گفت و گو فردوسی پور با سوالی غیر فوتبالی و با یاد آوری شغل دیگر رویانیان شاید منظوری را می خواست برساند ! فردوسی پور خطاب به سردار گفت:سردار دوستان من که در پشت صحنه هستند یک سوال غیر فوتبالی دارند.
آنها می خواهند بدانند که برای بنزین و قیمت آن چه اتفاقی می افتد؟ درپاسخ رویانیان ابتدا خنده ای کرد و گفت: ما که سهمیه اردیبهشت را برای مردم ریخته ایم. مجلس تصویب کرده که در یک پروسه ۵ ساله برخی از قیمت ها به صورت سبدی واقعی شود. البته در آینده قانون قیمت را تعیین می کند و زمان
” قلعه نویی چندین و چند بار با ادبیاتی ناشایست صحبت هایی را با فردوسی پور مطرح کرد که موجب تعجب مجری برنامه نود شده بود “
آن هم معلوم نیست.

فتح الله زاده ما مرد روزهای سختیم

مدیر عامل استقلال هنگامی که به روی خط ارتباطی برنامه ینود آمد مجری برنامه خطاب به وی گفت :اوضاع خیلی سخت است و فتح الله زاده در پاسخ گفت ما مرد روزهای سختیم. و فردوسی پور پاسخ داد :بله به شرطی که روزی برایتان باقی بمانند!

وی از اظهارنظر در خصوص بحث جدایی‌اش از باشگاه استقلال خودداری کرد و گفت: من در این مورد بطور کامل صحبت کرده‌ام و دیگر نیازی نیست در مورد ماندن یا رفتنم از استقلال حرفی بزنم. من بدون توجه به شایعات و حواشی کار خود را دنبال می‌کنم. فعلا تمرکز من روی سه بازی آینده استقلال و دیدار با الریان قطر است، دیدارهایی که باید تمامی آنها را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

در ادامه این گفت و گو مدیر عامل استقلال زمانی که خطاب به مجری برنامه گفت :آقای فردوسی پور عزیز .. فردوسی پور گفت :چقدر شبیه قلعه نو یی صدایم کردیید! و فتح الله زاده در پاسخ گفت: بله دیگه ما همه مثل همیم و اینجا بود که فردوسی پور کنایه سنگین خود را انداخت: اما ، این کجا و آن کجا ..؟!

علی فتح الله‌زاده مدیرعامل استقلال با بیان اینکه دست‌هایی پشت پرده است که نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود ادامه داد: تمرکزم را روی دیدارهای آینده گذاشتن نه ماندن و رفتن.

وی در مورد سر مربی استقلال بیان کرد :کار مظلومی در استقلال خوب نه، خیلی خوب است

امیر قلعه‌نویی : آقای فردوسی پور ساکت شو!

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی دیگر مهمان تلفنی برنامه ۹۰ بود و اعتقاد داشت بازی تیم تراکتورسازی باید همزمان با بازی تیمهای سپاهان و استقلال انجام شود. وی چندین و چند بار با ادبیاتی ناشایست صحبت هایی را با فردوسی پور مطرح کرد که موجب تعجب مجری برنامه نود شده بود.

فردوسی پور در گفتگوی تلفنی اش با مجید جلالی با لحن قلعه نویی به او گفت آقای جلالی خیلی مردی! و همین جمله باعث ناراحتی قلعه نویی شده بود. وی که روی خط آمده بود تا درباره برنامه ریزی لیگ صحبت کند چند بار به فردوسی پور گفت ساکت شود تا بتواند حرف بزند!

جوان آنلاین – آخرین عناوین ورزشی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.