امیر نادری در جشنواره فیلم کارلووی واری / عکس

به گزارش خبرآنلاین، فیلم جدید امیر نادری روزهای یکشنبه و دوشنبه در بخش «منظره دیگر» این دوره جشنواره کارلووی واری روی پرده رفت و روز پنجشنبه نیز یک نمایش دیگر در این بخش دارد.

فیلم ژاپنی‌زبان «برش» (Cut) نگاهی از بیرون به ژاپن دارد و از آن به عنوان «یک شعر عاشقانه تصویری برای سینما که در دنیای یاکوزا روی می‌دهد» یاد شده است. هیده‌توشی نیشیجیما و تاکشی ساسانو بازیگران ژاپنی در این فیلم بازی می‌کنند.

این فیلم اولین بار در دنیا سپتامبر پارسال در بخش افق‌ها جشنواره ونیز نمایش داده شد و در جشنواره تورنتو نیز روی پرده رفت.

نادری ۶۶ ساله که دو دهه است در نیویورک زندگی می‌کند، سازنده فیلم‌هایی چون «خداحافظ رفیق»، «تنگنا»، «سازدهنی»، «تنگسیر»، «ساخت ایران»، «دونده» و «آب، باد، خاک» است.

امسال فیلم «پله آخر» به کارگردانی علی مصفا با بازی او و لیلا حاتمی به نمایندگی از ایران در بخش مسابقه رسمی جشنواره حضور دارد. 

چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کارلووی واری ۲۹ ژوئن تا ۷ ژوئیه (۹ تا ۱۷) تیر برگزار می‌شود. کارلووی واری یکی از قدیمی‌ترین جشنواره‌های سینمایی دنیا همین طور مهمترین جشنواره درجه الف در اروپای مرکزی و شرقی است.
 

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.