امین حیایی : این‌ها فقط شایعه است

۰۸م آذر ،

فضای سینمای ایران آنقدر نامعقول شده و هست که واقعا قابل تحلیل نباشد، دقیقا مثل اقتصاد یا سیاست‌مان!


Amin.Hayayi20

 


این نامعقولی در جز، جز سینمای ایران دیده می‌شود چه آن بخشی که “یک خانواده محترم” است و چه آن بخشی که “من مادر هستم”.


اما حالا که حال و روز سینمای ایران خوب نیست و نفسش بالا نمی‌آید واقعا کسی هم به فکر” امین حیایی که البته بعد از بازی در فیلم سیاسی “قلاده‌های طلا” از سوی طیف معلوم الحال سینما و رسانه بایکوت شده و البته در شبکه‌های اجتماعی هم به فحاشی کشیده شد حرف‌های جالبی برای گفتن داشت. “هست؟ اصلا مسئولان می‌دانند که چه می‌کنند و سینمای ایران چه چیزی نیاز دارد؟این‌ها را با امین حیایی بازیگری که برهه‌ای از سینمای ایران را سوپراستار بود در میان گذاشتیم.


امین حیایی که البته بعد از بازی در فیلم سیاسی “قلاده‌های طلا” از سوی طیف معلوم الحال سینما و رسانه بایکوت شده و البته در شبکه‌های اجتماعی هم به فحاشی کشیده شد حرف‌های جالبی برای گفتن داشت.


او در گفت‌وگو با افکارنیوز، اظهار داشت: الان مشغول یک کار کمدی- موزیکال تئاتر هستم که خودم کارگردانی آن را انجام می‌دهم و این نور و صدا و … کلی این کاری که انجام می‌دهیم وقت‌مان را می‌گیرد و فرصت نمی‌کنیم که کار دیگری انجام بدهیم.وی در خصوص کم کار شدنش در عرصه سینما ضمن انتقاد از سیاسی بودن جو حاکم بر هنر” الان بسیار وقت است که با ایشان همکاری نمی‌کنم و بعد از سریال کلاه پهلوی تا به امروز همکاری دیگری با هم نداشتیم. “هفتم، گفت: جو سینما سیاسی شده است و من هم تصمیم گرفته‌ام که کمتر بازی کنم و الآن تنها اگر کار کمدی باشد و وجه سیاسی نداشته باشد را می‌توان بازی کرد.


امین حیایی ادامه داد: الان جو سینما سیاسی شده است و هر چی بازی می‌کنیم ما را به یک گروه و جناح سیاسی می‌چسبانند بنابراین بهتر دیدم که فعلا در این موارد فعالیت نکند.وی در خصوص بعضی از نظرات و ابهامات در این زمینه که امین حیایی تنها با محمد رضا شریفی‌نیا کار می‌کند و از او بازی می‌گیرد، تصریح کرد: الان بسیار وقت است که با ایشان همکاری نمی‌کنم و بعد از سریال کلاه پهلوی تا به امروز همکاری دیگری با هم نداشتیم.


منبع: افکارنیوز

فرهنگ و ادب
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.