امین حیدری دومین آلبوم خود را روانه بازار موسیقی می‌کند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

خواننده جوان عرصه موسیقی سنتی گفت: دومین آلبوم خود در جایگاه آهنگساز را در دست ساخت دارم که شامل ۶ قطعه موسیقی باکلام است و ضبط آن به تازگی آغاز شده است.

امین حیدری؛ خواننده جوان عرصه موسیقی سنتی در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: دومین آلبوم خود در جایگاه آهنگساز را در دست ساخت دارم که شامل ۶ قطعه موسیقی باکلام است و ضبط آن به تازگی آغاز شده است.

این خواننده گفت: قطعات آلبوم دوم من که حاوی ۶ قطعه است بر روی اشعاری از حضرت مولانا و استاد شهریار ساخته شده اند. آهنگسازی این قطعات را من به عهده دارم که آنها را در دستگاه های نوا، دشتی و همایون ساخته ام.

وی ادامه داد: ضبط هر یک از سازهای این آلبوم در یک استودیوانجام شده است چون هر استودیو متعلق به یک ساز است و نمی تواند پاسخگوی تمامی سازها باشد. شاید یک استودیو مناسب یک ساز باشد اما برای ساز دیگرمناسب نباشد و ضبط آن جواب ندهد. چون خودم کارها را میکس و مستر می کنم، دقیقا می دانم که کدام استودیو برای کدام ساز جوابگوست.

وی خاطر نشان کرد:برای ضبط این آلبوم سعی کرده ام از ارکستر ایرانی استفاده کنم و سازهایی مثل کمانچه، کمانچه آلتو، نی، قیچک، سنتور، تار، سه تار، عود، تنبور و … در آن نقش دارند.

این آهنگساز گفت: زمان دقیق انتشار یافتن این آلبوم هنوز مشخص نشده است اما تصمیم دارم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد چرا که با توجه به اینکه آلبوم قبلی ام با تاخیر ۱۹ ساله مواجه شد نمی خواهم تاخیری در انتشار یافتن این آلبوم وجود داشته باشد.

این آهنگساز روزهای ۶ و ۷ شهریور ماه با اردشیر کامکار در سالن هنرسرای خورشید اصفهان روی سن خواهد رفت و به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.