انبوه‌سازی برای تامین مسکن ادامه یابد

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/یک کارشناس مسکن گفت: با توجه به کمبود مسکن در کشور اجرای طرح‌های انبوه‌سازی و مسکن مهر نیاز بود و با ساخت این واحدها اندکی از نیاز جامعه تامین شد لذا دولت تازه باید تولید انبوه مسکن را برای رفع نیاز مسکن ادامه دهد.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) هادی نظرپور- عضو هیات مدیره انجمن انبوه‌سازان استان تهران – درگفت‌گو با ایسنا دربارهٔ تولید ساخت انبوه مسکن همچون مسکن مهر و ادامه آن در دولت تازه اظهار کرد: طی دو دهه اخیر نیاز به مسکن بسیار محسوس شده که مسکن مهر صرف نظر از نوع و کیفیت ساخت توانست اندکی از این نیاز را تامین کند.

وی افزود: با توجه به تولید انبوه مسکن و تعداد واحدهای ساخته شده در طرح مسکن مهر، دولت تازه این طرح را متوقف نمی‌کند و حداقل پروژه‌های نیمه ساز تکمیل می‌شوند چراکه این ساخت و سازها سرمایه‌های ملی می باشند.

نظرپور با اشاره به برنامه‌های عنوان شده دولت تازه گفت: به نظر می‌رسد برنامه‌های تولید مسکن در دولت تازه به صورت برنامه‌های کوتاه مدت اجرا شوند.

عضو هیات مدیره انجمن انبوه‌سازان استان تهران تاکید کرد: دولت تازه تولید انبوه مسکن را با عنوان هر طرحی برای رفع نیاز مسکن ادامه دهد.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.