انتخابات انجمن های اولیا و مربیان در مدارس قزوین در حال برگزاری است

ˈحاتم قاسمیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات انجمن های اولیا و مربیان در تمام مدارس مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه استان که بالای ده نفر دانش آموز دارند برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در هر مدرسه با جمعیت بین ده تا ۳۹۹ نفر چهار نفر از والدین و چهار نفر از اولیاء مدرسه عضو این انجمن ها می شوند.

قاسمی ادامه داد: اعضای این انجمن ها در زمینه های مختلف نظیر کلاس های فوق العاده، آموزش خانواده، امور فرهنگی، سرویس های دانش آموزی و اردوها و جذب مشاکت های مردمی همکاری می کنند.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته انجمن های اولیا و مربیان در هزار و ۳۳۱ مدرسه استان تشکیل شد، افزود: سال گذشته ۲۲۷ مدرسه در استان نیز واجد شرایط تشکیل انجمن های اولیا و مربیان نبودند.

رییس گروه انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش قزوین با اشاره به هفته پیوند اولیا و مربیان (۲۴تا ۳۰ مهرماه) اظهارداشت: در این هفته با شعار ˈتعامل اولیا و مربیان، تحول در آموزش و پرورشˈ برنامه های مختلفی در سطح مدارس استان اجرا می شود که برگزاری نمایشگاه کتاب در مدارس، معرفی مجله پیوند و خدمات رایگان مراکز راهنمایی و مشاوره از جمله آنها است.

در سال تحصیلی گذشته پنج هزار و ۶۶۷ نفر از والدین و سه هزار و ۶۶۲ نفر از اولیاء مدارس استان قزوین در انجمن های اولیا و مربیان عضویت داشتند.

۷۳۸۸/ ۶۱۴/ ۱۶۴۴

انتهای پیام /*

Cultural@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.