انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۲ شکوهمند‌تر از دوره قبل برگزار می‌شود

۳۰م دیماه ،

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه دشمن از چند ماه پیش، تبلیغات علیه انتخابات ۹۲ را آغاز کرده، گفت: آمریکا، صهیونیست‌ها و ابرسرمایه‌داری جهانی در تلاش برای سلب انگیزه‌های مردم در انتخابات می باشند، اما انتخابات ۹۲ شکوهمند‌تر از دوره قبل برگزار خواهد شد.

“سردار سید مسعود جزایری” در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ تبلیغات دشمنان و کشورهای غربی مبنی بر دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۲ اظهار داشت: دشمن از چند ماه قبل، تبلیغاتی را علیه این انتخابات مانند دوره‌های قبل آغاز کرده و طیفی از مخالفین نظام که در رأس آن‌ها آمریکا، صهیونیست‌ها و ابرسرمایه‌داری جهانی قرار دارند، تلاش می‌کنند تا انگیزه‌های حضور مردم را در عرصه‌های فرصت‌سازی مانند انتخابات سلب کنند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در عین حال، مردم ما در مجموعه انتخاباتی که در قبل انجام شده، نشان داده‌اند که با وجود همه تبلیغات و ددمنشی‌های دشمن، پای نظام و انقلاب ایستاده‌ و در برابر خواسته‌های دشمن مقاومت می‌کنند.

وی تصریح کرد: برداشت ما و برآورد وضعیت سیاسی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران تا این لحظه گویای این است که ان‌شاءالله انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۲ شکوهمند‌تر از دوره قبل  برگزار خواهد شد.

سردار جزایری با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم ورود زود‌هنگام به رقابت‌های انتخاباتی گفت: دستگاه‌ها، احزاب سیاسی و اشخاص، باید این نکته دقیق را که رهبر معظم انقلاب فرمودند، رعایت کنند و با توجه به اینکه فرصت تبلیغ برای انتخابات، فرصت مناسب و قابل توجهی است و تعداد کثیری از برادران و خواهران مایل می باشند تا در عرصه‌های مختلف انتخاباتی اعم از شوراها یا ریاست‌جمهوری حضور پیدا کنند، به نفع خودشان است که از ورود زودهنگام خودداری کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.