انتخابات مجلس نهم بر احتیاج اصولگرایان به اصلاح طلبان مهر باطل زد

۲۸م آذر ،

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: انتخابات مجلس نهم بر احتیاج اصولگرایان به اصلاح طلبان مهر باطل زد و حضور پرشور مردم در انتخابات نشانه بی اساسی اینگونه ادعاها است.

محمد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، در واکنش به این دیدگاه اصلاح طلبان مبنی بر اینکه اصولگرایان محتاج اصلاح‌طلبان می باشند، اظهار داشت: انتخابات مجلس نهم بر چنین تفکری مهر باطل زد و و حضور پرشور مردم در انتخابات نشانه بی اساسی اینگونه ادعاها است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با تاکید بر اینکه مردم به دنبال گفتمان امام(ره) ‌و اشخاص خدمتگزار می باشند، بیان کرد: مردم کاری به  دسته بندی‌های سیاسی ندارند لذا هر شخصی که پرچم خدمت و تلاش برای پیشرفت و تعالی کشور را بالا ببرد به آن روی می‌آورند.

وی با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان برای اثبات تاثیرگذاری خود انتخابات مجلس را تحریم کردند و حضور نیافتند، اظهار داشت: با وجود اینکه اصلاح‌طلبان مدعی پایگاه مردمی می باشند اما به وضوح دیدیم که مردم به پای صندوق‌های رای آمدند و این ادعاها را با حضور خود تکذیب کردند.

سلیمانی خاطر نشان کرد: مردم به برنامه‌ها و گفتمان کسانی اعتماد می‌کنند که در عمل راهکاری برای حل مشکلات آنها  عرضه کنند و نیت خدمتگذاری داشته باشند.

گفتنی است؛ طی اظهارات و دیدگاه‌های متعدد اصلاح‌طلبان اینگونه مطرح می‌شود که اصولگرایان برای ادامه حیات سیاسی خود نیازمند حضور اصلاح طلبان می باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.