انتخابات یازدهم تجربه‌ای برای اصولگرایان در جهت کسب نتیجه مطوب‌تر / پرهیز از خواسته‌های نفسانی؛ شرط موفقیت

فروردین ۱۴۰۳

شاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: انتخابات این‌دوره تجربه‌ای شد تا اصولگرایان با پذیرش پند و نصیحت‌های کارساز ، مدل خود را تغییر داده و حداقل در انتخابات بعدی نتایج مطلوب را کسب کنند.

صدیقه شاکری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تحلیل مصطفی پورمحمدی دربارهٔ بازسازی جریان اصولگرایی اظهار داشت: اگر جریان اصولگرایی براساس تصمیماتی که در زمان انتخابات برای دستیابی به اهداف خود در پیش گرفته بود جلو می‌رفت، شرایط متفاوت بود.

عضو جمعیت ایثارگران اسلامی با اشاره به تعدد کاندیداهای اصولگرا در انتخابات‌ ریاست‌جمهوری گفت: انتخابات این‌دوره تجربه‌ای شد تا اصولگرایان با پذیرش پند و نصیحت‌های کارساز مدل خود را تغییر دهند و حداقل در انتخابات بعدی مجلس شورای اسلامی در دو سال آینده نتایج مطلوب را کسب کنند.

شاکری با بیان اینکه برخی در تعریف اصولگرایی دچار شبهه شده‌اند، گفت: معنای دقیق اصولگرایی بر پایه صداقت، عدالت و حفظ نظام جمهوری اسلامی است و این نشان دهنده‌ این است که ما نباید در انتخابات ریاست‌جمهوری به دنبال انتخاب گزینه مورد نظر خود از جریان خاص باشیم بلکه باید کسی را که برپایه قانون اساسی، نظام و بیانات امام(ره) و رهبر معظم انقلاب عمل می‌کند مورد قبول و پذیرش خود قرار دهیم.

وی بیان داشت: برخی از کاندیداها میثاق‌نامه امضا کردند، اما چه بهتر بود که از خواسته‌های نفسانی خود پرهیز و مصلحت نظام، ملت و جمهوری اسلامی را بر منافع فردی و حزبی ترجیح می‌دادند چراکه قطعا با چنین رویکردی موفق‌تر می‌شدند.

شاکری با اشاره به شعارهای اعتدال‌گرایانه‌ دولت منتخب گفت: امیدواریم “حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی” به تناسب شعارها با مدل فراجناحی در دولت خود رفتار و از متخصصین توانمند و متخصص هم در کابینه استفاده کند چراکه خواست اصولگرایان چیزی جز این نیست.

وی افزود: اگر بخواهیم در تحلیلی برآورد کنیم که گزینه شخصیمان در انتخابات پیروز می‌شد، باید بگوییم شکست خورده‌ایم اما در مقابل اگر به پیروزی شخصی که بر پایه اصول نظام عمل کند معتقد باشیم این به معنای شکست اصولگرایی نیست و به اعتقاد من این مسئله نفسانی است اگر بگوییم کاندیدای مورد نظر من از حزب من حتما باید در انتخابات پیروز می‌شد.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: ما باید تا آخرین لحظه با اعتقاد به اصول نظام و تعریف دقیق و درست از جریان اصولگرایی پای آن بایستیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.