انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره انجمن ایرانی روابط بین‌الملل

با برگزاری مجمع عمومی سالیانه ،‌ اعضای سومین دوره هیأت مدیره انجمن ایرانی روابط بین‌الملل تعیین شدند.نشست مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن ایرانی روابط بین‌الملل روز یکشنبه ۲۱ خرداد با حضور اعضای پیوسته انجمن در محل سالن همایش خانه اندیشمندان روابط بین‌الملل برگزار شد. در این نشست ابتدا دکتر ارسلان قربانی رئیس انجمن ایرانی روابط بین‌الملل طی گزارشی به مهم‌ترین دستاوردها و عملکرد انجمن در دومین دوره فعالیت خود طی دو سال گذشته پرداخت. وی ماهیت کار انجمن‌های علمی را فرایندی دانست که با همکاری شکل می‌گیرد.
دکتر قربانی سپس به ارزیابی جایگاه انجمن ایرانی روابط بین‌الملل در بین سایر انجمن‌های علوم انسانی و انجمن‌های همگن اشاره و شیب رشد انجمن را مثبت یاد کرد وگفت: انجمن ایرانی روابط بین‌الملل در مقایسه با برخی انجمن‌های همگن که دارای دو یا سه برابر سابقه فعالیت هستند،‌ بسیار سریع و زودتر به جایگاه الف صعود کرده و در سال‌های ۸۸ و ۸۹ به طور متوالی حائز این جایگاه شده که این مؤید عملکرد قابل دفاع و افتخار انجمن می‌باشد. در ادامه دکتر محمد جواد حق‌شناس بازرس دور دوم انجمن به ارائه گزارش بازرسی پرداخت و خاطر نشان کرد که پای‌بندی به نقد منصفانه در بررسی نقاط ضعف و قوت عملکرد انجمن اهمیت به سزایی داشته و آسیب شناسی عملکرد انجمن از این نظر می‌تواند به ارتقای نقش و کارکرد آن منجر شود.
دکتر حق شناس سپس مهم‌ترین موارد قابل توجه در عملکردهیأت مدیره را برشمرد و از دو جنبه موفقیت‌ها و خلأها به تحلیل این موارد پرداخت. در ادامه راهبرد و برنامه اجرایی انجمن برای اعضا تشریح و به تأیید مجمع رسید.سپس انتخابات هیأت مدیره با رعایت تشریفات قانونی در حضور نماینده قانونی وزارت علوم،‌تحقیقات و فناوری برگزار و آقایان دکتر ارسلان قربانی شیخ‌نشین،‌ ضیاءالدین صبوری، دکتر امیر محمد حاجی یوسفی،‌دکتر محمدرضا سعیدآبادی، دکتر محمد جواد حق شناس به ترتیب حائز بیشترین آرا و به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره دور سوم انجمن ایرانی روابط بین‌الملل انتخاب شدند. همچنین آقایان دکتر رضا سیمبر و دکتر غلامرضا کریمی به ترتیب به عنوان اعضای علی البدل هیأت مدیره دور سوم انجمن ایرانی روابط بین‌الملل انتخاب شدند. بر اساس این گزارش،‌ آقایان دکتر حسین دهشیار و دکتر رضا جلالی نیز به ترتیب به عنوان بازرسان اصلی و علی‌البدل برگزیده شدند.

۲۶۳۴۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.