انتخاب بیمه‌شخص‌ثالث توسط مشتریان سایپا

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از انتخاب بیمه شخص ثالث توسط مشتریان گروه خودروسازی سایپا از اول مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: طبق توافق به عمل آمده با سازمان حمایت از مصرف کننده مشتریان محصولات سایپا می توانند بیمه گر شخص ثالث خودروهای خود را از اول مهرماه انتخاب کنند.

محمد حسن گرمان در گفت و گو با سایپانیوز اظهار داشت: گروه خودروسازی سایپا رضایت خریداران خودرو را به عنوان یک اصل مهم در دستورکار قرار داده و به همین منظور این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا در صورت تمایل، آن ها بتوانند بیمه گر شخص ثالث خودرو را خودشان انتخاب کنند.
وی افزود: سایپا خود را مکلف می داند که در انتخاب بهترین شرکت بیمه با در نظر گرفتن شاخص هایی همچون تعدد و توزیع مناسب مراکز ارزیابی و پرداخت خسارت و خدمات پشتیبانی شرکت های بیمه در سراسر کشور، کیفیت ارائه خدمات صدور و خسارت و نرخ شکایات مرتبط دست مشتریان را در انتخاب بیمه گر باز بگذارد.
وی شاخص های دیگری همچون شیوه پذیرش ریسک حاصل از خسارت های بیمه شخص ثالث و تخصص در رشته های خاص بیمه ای را از دیگر موارد مورد نظر انتخاب شرکت بیمه ای دانست و گفت: گروه خودروسازی سایپا همواره تلاش کرده تا رضایت خریداران خودرو را فراهم سازد.
گرمان خاطرنشان کرد: به منظور رعایت حقوق و افزایش رضایتمندی و حق انتخاب مشتریان، سامانه انتخاب شرکت بیمه در هنگام ثبت نام خودرو برای خریداران راه اندازی شده و از این پس مشتریان با مراجعه به این سامانه و یا در نمایندگی های فروش در سراسر کشور می توانند بیمه شخص ثالث خود را از میان شرکت های طرف قرار داد گروه خودروسازی سایپا انتخاب کنند.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در خاتمه گفت: سایپا به زودی با راه اندازی سامانه ارزیابی خدمات شرکت های بیمه توسط مشتریان، خواست و نظرات آن ها در انتخاب بیمه گر را در نظر خواهد گرفت.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.