انتخاب روسای فدراسیونها را باید به افراد زبده می سپردیم / غریبه ها نباید در اختلاف کمیته و وزارت دخالت می کردند

عضو فراکسیون ورزش در خصوص نامه یIoc گفت: جای هیچ نگرانی نیست مشکلات پیش آمده در ورزش با گفتمان قابل حل است.

به گزارش خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران: درپی حواشی بوجود آمده برای چند رشته ورزشی همچنین بحث تعلیق در چند فدراسیون  روز گذشته نامه ی تهدید آمیز دیگری از سویIOC ( کمیته بین المللی المپیک) به  ایران رسید در این نامه اعلام شد که روسای برکنار شده هر چه زودتر به سمت قبلی خود بازگردد.
این گزارش حاکی است: با توجه به اختلاف نظری که میان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بوجود آمده به نظر می رسد برطرف شدن این مشکلات به این زودی ها قابل حل نیست اما با توجه به ارسال چندین نامه تهدید آمیز از سوی کمیته بین المللی المپیک به نظر می رسد مسئولان باید چاره ای برای برطرف کردن این معضل بیندیشند تا فدراسیون های ورزشی ایران از خطر تعلیق دور باشند.
 در این خصوص مهری هاشمی، عضو فراکسیون ورزش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اختلافی بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش وجود ندارد مسئولان این دو ارگان ورزشی در برخی از مسائل با تفاوت نظر روبرو شده که این مشکلات باید بدون دخالت خارجی ها حل و فصل شود تا به صورت گرفتن اصلاحات بتوانیم اشکالات پیش آمده را مرتفع سازیم.
 وی افزود: ایراداتی که به بحث برکناری روسای چند فدراسیون گرفته شده باید با تعامل و گفتگو بین مسئولا وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برطرف شود تا با حواشی بوجود آمده اجازه ندهیم برخی از عوامل بیرونی بهانه جویی کنند.
 هاشمی در ادامه بیان داشت:  برای حل این مشکل در فراکسیون ورزش صحبت هایی در این خصوص انجام شد و پس از آن به عباسی وزیر ورزش و جوانان اعلام کردیم که برای حل این مشکل و برطرف کردن اختلاف نظر ها با کمیته ملی المپیک اقدامی انجام دهد و به اعتقاد من برای انتخاب روسای فدراسیونها باید از افراد زبده استفاده می شد تا با این مشکلات مواجه نمی شدیم.
 وی خاطر نشان کرد: اگر از ابتدا برای کارشناسانی که در مجمع حضور دارند هزینه می کردیم تا بهترین ها انتخاب شوند در خصوص انتخاب روسای فدراسیون دقت بیشتری صورت می گرفت و شاهد یک همچنین اختلافاتی میان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش وجوانان نبودیم.
 هاشمی خاطر نشان کرد: فراکسیون ورزش به دنبال ایجاد یک نقطه عطف و تعامل بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان است تا نمایندگانی از سوی این دو ارگان ورزشی با صحبت با یکدیگر تصمیم واحدی بگیرند تا مشکلات ناشی از تعلیق گریبان گیر ورزش ایران نشود./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.