انتخاب روسای کمیته‌های پنج‌گانه فراکسیون رهروان ولایت مجلس

با حضور علی لاریجانی صورت گرفت؛

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه شورای مرکزی این فراکسیون که با حضور علی لاریجانی رییس مجلس برگزار شد، روسای کمیته‌های پنج‌گانه این فراکسیون انتخاب شدند.

به گزارش ایرنا، صفر نعیمی رز با اعلام این خبر گفت: در رأی‌گیری برای انتخاب رییس و نایب‌رییس کمیته‌های این فراکسیون، محمد سقایی نماینده استهبان و داریوش اسماعیلی نماینده خرامه، سروستان و کوار به عنوان رییس و نایب رییس کمیته امور فنی و زیربنایی این فراکسیون برگزیده شدند.

وی افزود: غلامرضا اسداللهی نماینده تربت‌جام و مجید جلیل سرقلعه نماینده لردگان نیز به عنوان رییس و نایب‌رییس کمیته حقوقی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس ادامه داد: در این جلسه همچنین هادی قوامی نماینده اسفراین و محمد حسن‌نژاد نماینده مرند و جلفا به عنوان رییس و نایب رییس کمیته اقتصادی، سید هادی حسینی نماینده قائم‌شهر و عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه به عنوان رییس و نایب‌رییس کمیته فرهنگی و اجتماعی این فراکسیون تعیین شدند.

نعیمی رز یادآور شد: با رأی اعضای شورای مرکزی، رییس کمیته سیاسی فراکسیون رهروان ولایت نیز محمدعلی پورمختار و نوذر شفیعی نایب رییس این کمیته انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این در انتخابات شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، فاطمه رهبر و غلامرضا مصباحی‌مقدم به ترتیب به عنوان روسای کمیته‌های زنان و داوری انتخاب شده بودند.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس تصریح کرد: در جلسه این فراکسیون همچنین آخرین وضعیت لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.