انتخاب طرح کارت هوشمند ملی در جشنواره خوارزمی

۲۸ام بهمن ،

در بیست و ششمین جشنواره بین المللی خوارزمی، طرح کارت هوشمند ملی ایرانیان رتبه سوم پژوهشهای توسعه‌ای را به خود اختصاص داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از دفتر روابط عمومی وهمکاری های بین الملل، تندیس و لوح تقدیر بیست و ششمین جشنواره بین المللی خوارزمی از طرف رییس جمهور به دکتر محمد ناظمی اردکانی بخاطر طرح پژوهشی کارت هوشمند ملی ایرانیان اهداء شد.
 
در این لوح تقدیر آمده است: علم نور الهی و هدیه خداوند به بشریت است و خلاقیت و نوآوری سبب کمال و تعالی انسان و شکوفایی، حاصل تلاش ارزشمند مبتکران و نخبگان است. فتح قله‌های رفیع علمی و کسب جایگاهی سزاوار در عرصه جهانی، جز با زحمات و مجاهدتهای پژوهشگران و محققین میسر نیست.
 
همچنین در ادامه این لوح خطاب به دکتر ناظمی اردکانی رییس سازمان ثبت احوال کشور آمده است: اینک که جنابعالی با سعی و کوشش وافر توانسته‌اید با ارائه طرح کارت هوشمند ملی ایرانیان رتبه سوم پژوهش‌های توسعه‌ای را در بیست و ششمین جشنواره بین المللی خوارزمی کسب نمایید، از همت و عزم بلندتان در مسیر نوآوری و توسعه علم و فناوری قدردانی می‌نماییم.
 
گفتنی است: دکتر محمد ناظمی اردکانی معاون وزیر کشور ، رییس سازمان ثبت احوال و مجری طرح کارت هوشمند ملی دارای دکترای مدیریت از دانشگاه امام حسین(ع) و از پژوهشگران حوزه مدیریت می‌باشد. /ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.