انتخاب محبوب‌ترین سفیر یونیسف+ عکس

علی دایی در یک نظر سنجی به عنوان محبوب‌ترین سفیر یونیسف انتخاب شد. سایت اسپانیایی listas. ۲۰minutos. Es نام محبوب‌ترین سفیران بین المللی یونیسف را منتشر کرده است.

عکس

ممتازنیوز : یک سایت اسپانیایی برای انتخاب از میان چهره‌هایی چون علی دایی، جکی چان، مسی، فدرر، دیوید بکهام و… یک نظرسنجی گذاشته است.

باز هم نام ایرانی‌ها در یک عرصه بین المللی در صدر قرار گرفت. علی دایی در یک نظر سنجی به عنوان محبوب‌ترین سفیر یونیسف انتخاب شد. سایت اسپانیایی listas. ۲۰minutos. Es نام محبوب‌ترین سفیران بین المللی یونیسف را منتشر کرده است.

معمولا یونیسف، صندوق کودکان ملل متحد برای تبلیغات از چهره‌های معتبر و مشهور دعوت می‌کند که به عنوان سفیر این سازمان فعالیت کنند. این سفیران همگی افراد سر‌شناس با چهره‌های بین المللی هستند. از فوتبالیست‌ها و ورزشکاران معروف گرفته تا ستاره‌های مشهور سینما و موسیقی دنیا.

در این نظرسنجی کاربران سایت می‌توانند با دادن نمره‌ای بین یک تا ۵ به شخص محبوب خود رأی بدهند اما نکته جالب در این رنکینگ، صدرنشینی علی دایی با اختلاف زیاد نسبت به دیگران است. اتفاقی که معمولا در بیشتر نظرسنجی‌هایی می‌افتد که به ایرانی‌ها مربوط می‌شود.

هجوم کاربران اینترنتی در ایران به این سایت‌ها، باعث می‌شود اغلب نتایجی عجیب و غیرمنطقی رقم بخورد. آقای گل جهان در این رنکینگ در صدر است اما لیونل مسی، بهترین بازیکن حال حاضر جهان با اختلاف زیادی در جای دوم قرار دارد.

به گزارش ممتازنیوز نیوز،این در حالی است که بزرگ‌ترین کمپانی‌های دنیا و حتی شرکت‌های ساخت بازی از مسی به عنوان بزرگ‌ترین تبلیغ استفاده می‌کنند. بعد از مسی، شکیرا، خواننده مشهور کلمبیایی سوم است. جکی چان و راجر فدرر و دیوید بکهام هم چهارم و پنجم و ششم هستند.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۰۰ نفر   |   تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , انتخاب محبوب‌ترین سفیر یونیسف, دایی, سفیر, علی دایی, محبوبترین سفیر, محبوب‌ترین سفیر یونیسف, یونیسف


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.