انتخاب مسئولان ستاد جبهه پایداری توسط شورای مرکزی در جلسه هفته جاری

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

حجت‌الاسلام آقا تهرانی iبه باشگاه خبرنگاران خبر داد

دبیر کل جبهه پایداری گفت: در جلسه هفته جاری مسئولان ستاد اجرایی جبهه پایداری از سوی اعضای شورای مرکزی پیشنهاد و انتخاب می‌شوند و همچنین در ارتباط با تشکیل ستاد مرکزی و استانی تصمیم گیری می‌شود.

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: جبهه پایداری با هدف فعال شدن کمیته‌ها و ستادها هر هفته نشست‌هایی را برگزار می‌کند لذا تلاش داریم در جلسه  سه‌شنبه هفته جاری بر مبنای اساسنامه  برنامه ریزی‌هایی  را برای ایجاد نظم و انطباق بیشتر در امور  پیگیری کنیم.
وی iبه جلسه‌ هفته جاری جبهه پایداری اشاره نمود و گفت: مسئولان ستاد اجرایی از سوی اعضای شورای مرکزی پیشنهاد و انتخاب می‌شوند و همچنین در ارتباط با تشکیل ستاد مرکزی و استانی تصمیم گیری می‌شود.

دبیر کل جبهه پایداری با بیان اینکه کمیته‌ها از پیش هم در پیکره جبهه وجود داشت، گفت: کمیته‌های موجود در قالب فرهنگی، تبلیغات، شهرستان‌ها و کمیته دانشگاهی وجود داشت اما اکنون در حال نظم و انسجام  بیشتر iبه این کمیته‌ها هستیم.

وی درباره دیدار آتی جبهه پایداری با آیت الله مصباح یزدی بیان داشت: وقت دیدار با آیت الله مصباح هنوز مشخص نیست اما با توجه iبه اینکه جمع بندی مبانی کار جبهه  را با حضرات آیات iبه ویژه مصباح یزدی پیگیری می‌کنیم، بنابراین باید همه اعضا حضور داشته باشند که با هماهنگی اعضای شورای مرکزی وقت این دیدار تعیین شود.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با اشاره iبه دیدار خود با علمای قم در پنج‌شنبه قبل افزود: دیداری چند ساعته در روز عرفه با مراجع و علمای قم حضرات آیات عظام صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، سبحانی، علوی گرگانی، نوری همدانی و مصباح یزدی داشتم و نظرات این حضرات را در رابطه با مسائل فرهنگی جویا شدم.

دبیر کل جبهه پایداری مباحث سیاسی مطرح شده با علمای قم را iبه عنوان مباحث روز عنوان نمود و ادامه داد: در رابطه با مسائل جبهه پایداری صحبتی مطرح نشد، محور  مباحث فرهنگی و در پاسخ iبه سوالات بنده بود.

وی خاطرنشان نمود: در حرکت و مسیر سیاسی جبهه پایداری مقام ولایت فقیه بسیار با اهمیت است لذا هر وقتی مقام معظم رهبری صلاح بدانند وارد عرصه انتخابات خواهیم شد اما ستاد و کمیته جبهه پایداری را برای فعالیت در مواقع ضروری آماده می‌کنیم.

دبیر کل جبهه پایداری در رابطه با انتشار یافتن اساسنامه جبهه پایداری اظهار داشت: انتشار یافتن اساسنامه جبهه پایداری بستگی iبه تصمیم شورای مرکزی دارد لذا اگر اعضا موافقت نکنند اساسنامه منتشر نمی‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.