انتخاب کارمندان و مدیران نمونه سال ۹۱ معاونت هنری وزارت ارشاد

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

کارمندان و مدیران نمونه سال ۹۱ معاونت هنری وزارت ارشاد انتخاب شدند.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، مرتضی باقرنژاد، مشاور اجرایی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌در این خصوص گفت: پس از بررسی شاخص‌های مختلفی که در این رابطه مدنظر داشتیم، کارمندان نمونه معاونت هنری را انتخاب کردیم. این کارمندان نمونه و الگویی می باشند برای سایر کارکنان زحمتکش معاونت هنری که iبه هنرمندان و هنردوستان کشور خدمت می‌کنند. 

در ادامه تصریح کرد: تقدیر از این افراد سبب تقویت انگیزه خدمت رسانی iبه اهالی فرهنگ و هنر می‌شود و مسلما ثمرات این اقدام در جلب رضایت بیشتر مراجعه کنندگان iبه معاون هنری که اغلب از قشر هنری می باشند، نمود پیدا خواهد کرد و از طرف دیگر برای سایر کارمندان ایجاد انگیزه کرده و عاملی برای تلاش روز افزون آنها می‌شود.

باقرنژاد اسامی‌کارمندان نمونه معاونت هنری را اعلام کرد و گفت: از میان کارمندانی که در دفاتر و واحدهای تابعه معاونت هنری مشغول می باشند، سه نفر از همکاران سرکار خانم هنروی، مدیر امور اداری معاونت و آقایان مهدی حاجیان از اداره کل هنرهای نمایشی و اردشیر کاووسی از واحد حراست iبه عنوان کارمندان نمونه انتخاب و توسط وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی‌مورد تقدیر قرار گرفتند. 

وی همچنین خاطرنشان ساخت: حسین نجار از دفتر موسیقی، مجید فروغی از دفتر تجسمی، ایرج دلاور رفیعی از دفتر آموزش، حجت جمشیدپور از دفتر مشاور عالی و حسین امیرحسینی از دفتر برنامه ریزی و نظارت نیز از سوی ادارت مربوط iبه عنوان کارمند نمونه معاونت امور هنری پیشنهاد شدند که مورد تقدیر جناب آقای دکتر شاه آبادی، معاون محترم امور هنری قرار گرفتند.

باقرنژاد در خاتمه یادآور شد: دکتر حمید شاه آبادی، معاون امور هنری و رمضانعلی حیدری خلیلی، مشاور برنامه ریزی و نظارت نیز iبه عنوان مدیران نمونه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌انتخاب شدند.
 

انتهای پیام/۳۱/۳۴
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.