انتشار تصاویر پورشه کاین توربو اس ۲۰۲۴

پورشه کاین توربو اس پرچمدار جدید شاسی بلند خودروساز آلمانی خواهد بود و اولین تصاویر از این خودرو با موتور توربوشارژ دوگانه V8 به صورت رسمی از سوی پورشه منتشر شده است.

پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی:پورشه کاین توربو اس پرچمدار جدید شاسی بلند خودروساز آلمانی خواهد بود و اولین تصاویر از این خودرو با موتور توربوشارژ دوگانه V8  به صورت رسمی‌از سوی پورشه منتشر شده است.

در زیر کاپوت همان موتور ۴٫۸ لیتری V8  که پیش از این در پاناراما توربو اس دیده شده است را شاهد هستیم که دارای قدرت پیشرانه ۵۵۰ اسب بخار و نیروی گشتاور ۵۵۳ پوند  است که در حدود ۵۰ اسب بخار و ۳۷ پوند نیروی گشتاور بیشتر از مدل استاندارد کاین توربو است.

این خودرو دارای شتاب صفر تا صد در حدود ۰٫۲ ثانیه سریعتر و در حدود ۴٫۳ ثانیه  است و در ضمن دارای حداکثر سرعت ۱۷۶ مایل در ساعت نیز است.

در طراحی ظاهری نیز توربو اس دارای چرخهای ۲۱ اینچی ،چراغهای جلو دود اندود و چراغهای راهنمای مستطیل شکل بسیار زیبایی است  و در داخل  خودرو نیز خودروساز آلمانی سنگ تمام گذاشته و کنسول مرکزی مجهز به همراه بکار بردن فیبر کربن جلوه بسیار زیبایی به داخل خودرو بخشیده است.

گفتنی است که مدل کاین توربو اس دارای پکیج اسپرت کورنو به عنوان تجهیزات استاندارد بوده و قرار است با قیمت گذاری از ۱۴۶ هزار دلار به بازارهای جهانی عرضه شود.

Share


خودروسازی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.