انتشار دوباره عکس‌هایی که رهبر انقلاب از آن استقبال کردند

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سوره مهر این چهار کتاب شامل ۳۶۵ قطعه عکس از مجموعه عکس‌های اکبر ناظمی است که همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر شد. مجموعه عکس‌های منتشر نشده ناظمی در چهار عنوان «عکس انقلاب»، «زنان»،«کودکان و نوجوانان» و «شعارها و دیوارنوشته‌ها» وقایع فعالیت‌های خودجوش و حضور یکپارچه ملت ایران را از مردادماه ۱۳۵۷ تا پیروزی انقلاب اسلامی به تصویر می‌کشد. جلد اول این مجموعه کتاب، سال ۱۳۸۸ در تیراژ ۲۵۰۰ جلد منتشر شد که با استقبال علاقه‌مندان به تاریخ، هنر عکاسی و دانشجویان به چاپ دوم رسید.

در این چهار جلد، بخشی به عنوان «چکیده وقایع انقلاب ۱۳۵۷» ضمیمه شده که فهرست‌وار به اتفاقات مهم روزهای پر التهاب انقلاب می‌پردازد. علاوه بر این بخش، در دو کتاب «زنان» و «شعارها و دیوارنوشته‌ها» با استناد به عکس‌های موجود در کتاب، بیوگرافی شخصیت‌های موثر در انقلاب بخش دیگری از این کتاب‌ها را تکمیل می‌کند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران، در استراحت کوتاهی که در کنار غرفه انتشارات سوره مهر داشتند، از مجموعه «کتاب عکس انقلاب»؛ مجموعه عکس‌های منتشر نشده اکبر ناظمی از روزهای انقلاب اسلامی دیدن کردند و با تورق این کتاب، از این مجموعه استقبال و از تولید کنندگان آن تشکر کردند.

ساکنان تهران برای تهیه این مجموعه(در صورت موجود بودن در بازار نشر) کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ «سام» تماس بگیرند و سفارش خود را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.