انتشار شایعه عارضه قلبی ولایتی در سفر به شهرستان‌های تهران/ از طبیب انقلابی تا دیپلمات ولایی

۲۰خردادماه،

به گزارش خبرنگار مهر علی اکبر ولایتی امروز ۲۰ خرداد در ادامه سفرهای استانی خود به شهرستان های اسلامشهر و رباط کریم و همچنین استان قم سفر کرد که البته چند برنامه انتخاباتی نیز در تهران داشت. در ابتدا این کاندیدای ریاست جمهوری در اتاق بازرگانی و جمعی از اقتصاددانان برجسته کشور حضور یافت که ولایتی در حاشیه این نشست با اشاره به آخرین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری نسبت به صحبت های جلیلی واکنش نشان داد.

سپس ولایتی به مسجد امام خمینی و جمع اصناف و بازاریان رفت که در این گردهمایی وعده های اقتصادی از جمله معافیت مالیاتی کارگاه های تولیدی و پرداخت وام با سود ۳ درصد داد و بازاریان نیز از ولایتی نیز به عنوان حامی و یاور رهبر انقلاب یاد کردند.

سپس ولایتی به شهرستان اسلامشهر رفت و در حسینه صاحب الزمان با مردم این سامان سخن گفت.

ولایتی در این دیدار بیشتر به حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای پرداخت و آثار حماسی گونه ی آنان را در انتخابات برشمرد. بعضی از مردم که برای شنیدن قول ها و وعده های رئیس جمهور آینده به این حسینیه آمده بودند زیر لب اعتراض می کردند که برای آینده کشور و رفع مشکلات ما چه برنامه ای داری.

در ادامه این سفر یک روزه ولایتی به رباط کریم رفت و در مسجد حاج حسن این شهرستان وعده هایی به این مردم در مورد درمان رایگان، اختصاص یک ردیف بودجه برای بیماری های صعب العلاج و بیمه محصولات کشاورزی داد.

از حاشیه‌های جالب این سفر یک روزه وجود شور و نشاط در شهرستان های اطراف استان تهران بود به طوری که در هر ۵۰ متر یک بنر تبلیغاتی و یک ستاد انتخاباتی مملو از جمعیت دیده می شد. همچنین در حین سخنرانی ولایتی در مسجد حاج حسن، کاندیداهای شورای شهر رباط کریم فرصت را غنیمت شمرده و کارت های تبلیغاتی خود را بین مردم پخش می کردند.

انتشار شایعه ای در مورد ولایتی از دیگر حاشیه های این سفر یک روزه بود. بعضی از رسانه ها با انتشار یافتن خبری مبنی بر این که به سبب عارضه قلبی سفر ولایتی به اسلامشهر لغو شده است منتشر کردند که انتشار یافتن این خبر پیگیری رسانه های داخلی و خارجی را به همراه داشت به طوری که خبرنگاران با ستاد این کاندیدای ریاست جمهوری می گرفتند و صحت و صغم این خبر را جویا می شدند.

در ادامه ولایتی دوباره به تهران بازگشت و در سالن هفت تیر پارک شهر در همایش جمعی از بانوان حضور یافت. در این همایش که محمدرضا باهنر لاله افتخاری و فاطمه رهبر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آن حضور داشتند، ولایتی وعده راه اندازی بیمه زنان خانه دار و استفاده از زنان در مدیریت جامعه داد.

همچنین در این همایش زنان حامی ولایتی شعارهایی همچون “طبیب انقلابی دیپلمات ولایی” سفیر مکتب ما سفیر منطق ما” “ولایتی حامی مستضعفان” “ولایتی نور دل مومنان” ” ولایتی ولایتی عنایتی عنایتی” سر دادند.

سپس ولایتی راهی قم شد. وی در ابتدا به زیارت حضرت معصومه رفت و سپس برای سخنرانی در مسجد امام حسن عسگری که در جوار حرم بود حضور یافت. این مسجد که مملو از جمعیت بود بنرهایی با عنوان “ولایتی کاندیدای مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم” نصب شده بود.

در این گردهمایی مردم قم با سر دادن شعارهایی همچون “مالک اشتر علی ولایتی ولایتی”، “مشاور سید علی به شهر قم خوش آمدی”، “حی علی خیر العمل ولایتی مرد عمل” در حمایت از ولایتی سر دادند.

همچنین یکی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با قرائت اطلاعیه ای بر حمایت این نهاد و تشکل روحانی از ولایتی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید و نسبت به انتشار یافتن بعضی خبرها در ایجاد شائبه در این حمایت واکنش نشان داد.


خبرگزاری مــهر
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.