انتشار شماره جدید اندیشه گسترسایپا

 انتشار شماره جدید اندیشه گسترسایپا

انتشار شماره جدید اندیشه گسترسایپا

ممتازنیوز: صد و بیست و هفتمین شماره اندیشه گستر سایپا منتشر شد.

مدیریت هزینه موضوع بررسی ویژه این شماره است که به نوآوری صنعت خودرو در حوزه کاهش هزینه می پردازد و سرمقاله نشریه نیز به آن اختصاص دارد.
“بورس ارز راهگشاری صنعت خودرو”و”بررسی ویژگی های کیفی قیمت گذاری خودرو” از موضوعات بررسی شده در بخش بازار مالی این شماره است .
گفتگوهای شماره مهر ماه ۹۱ به گفتگو با مدیر عامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و همچنین لارنس برنز رئیس سابق بخش تحقیق و توسعه کمپانی جنرال موتورز می پردازد. در بخش بین الملل نیز به تحولات صنعت خودرو در آسیا، اروپا و امریکای لاتین در مطالبی با عنوان ”ذن و هنر خودروسازی”، “چشم انتظار یک سزار اروپایی” و”تشدید رقابت در بازارهای نوظهور” پرداخته است.
اینفو گرافی این شماره نیز نموداری از مالکان بزرگ صنعت خودرو در جهان را به نمایش گذاشته است. در بخش حمل و نقل” رانندگی ایرانی مسئله اجتماعی یا فرهنگی” و ”خلاف های اجباری در رانندگی” به مسئله نحوه رانندگان ایرانی اشاره دارد.
در بخش ویراژ شماره ۱۲۷ اندیشه گستر سایپا به بررسی خودروی پریوس سی پرداخته شده است و در قسمت تست تطبیقی نیز برترین سدان خانوادگی چهار شرکت جنرال موتروز، تویوتا، هوندا، و فولکس واگن مورد بررسی قرار گرفته اند.
موتورهای دیزل نوین و نسل فن آروی پیستون نیز مطالب بخش فن آوری پیستون نیز مطالب بخش فن آوری جدید را تشکیل می دهند.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.