انتشار عکسی تکان دهنده و نفرت انگیز در شبکه های اجتماعی

بہ گزارش ممٺاز نیوز بہ نقل از مهر: فردی کہ انتشار تصویرش با چندین فلامینگوی کشته شده در شبکہ‌های اجتماعی موجب نفرت عمومی کاربران شده بود صبح امروز توسط نیروهای محیط زیست و پلیس امنیت بازداشت شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست اسٺان گلسٺان گفته است: متخلف حاضر در این عکس کہ از چند روز پیش شناسایی شده بود طی عملیاتی کہ صبح امروز انجام گرفت بازداشت شده  است.

احمد دباغیان افزوده است: پس از شناسایی متخلف و زیرنظر گرفتن او بہ مدت چند روز، ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز نیروهای محیط زیست و پلیس امنیت وارد عمل شدند و او را در مخفیگاهش در شهر کردکوی بازداشت کردند.بہ گفته وی این فرد متخلف هم‌اکنون در بازداشت و تحت نظر پلیس است و اقدامات اولیه برای معرفی وی بہ مراجع قضایی در حال انجام می باشد.

در تصویری کہ از این فرد متخلف منتشر شده است تصویر فرد متخلف با تفنگی در دست و جلوی خودرویش همراه با لاشه چندین فلامینگو دیده می‌شود. پلاک خودرو و چهره فرد متخلف بہ وضوح مشخص است کہ این موضوع باعث شده بود کاربران شبکہ‌های اجتماعی مسئولان یگان حفاظت محیط زیست را خطاب قرار دهند و از آنان مجازات فرد خاطی را خواسٺار شوند.

انتشار عکسی تکان دهنده و نفرت انگیز در شبکه های اجتماعی


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممٺاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.