انتشار چهارمین کتاب جامع فرودگاهی

۱۴ شهریور – ۰۵:۰۳:۳۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

نخستین کتاب تاریخچه فرودگاه‌های کشور در قالب چهارمین کتاب جامع صنعت فرودگاهی و صنایع وابسته به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر و آماده توزیع است.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، یداله آقایی‌صائم مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور با اعلام این خبر افزود: این برای نخستین‌ بار است که روابط عمومی تاریخچه فرودگاه‌ها را در قالب یک کتاب به چاپ می‌رساند.
آقائی صائم همچنین با تاکید بر ضرورت وجود یک منبع در خصوص چگونگی تاسیس فرودگاه‌ها و سیر تکاملی آن در نقاط مختلف کشور گفت: در این کتاب علاوه بر بیان تاریخچه فرودگاه‌ها، مشخصات فنی آن، آمار نشست و برخاست پروازهای داخلی و خارجی، پذیرش مسافر و بار و همچنین نوع و قابلیت‌های فرودگاه‌ها عنوان شده است.
به گفته وی در این کتاب که با هدف ارائه بانک اطلاعاتی جامع و بروز چاپ شده به وضعیت فعلی و تجهیزات بکار رفته و امکانات موجود فرودگاه‌ها اشاره شده است و از این جهت این کتاب می‌تواند منبعی مناسب و معتبر برای دست‌اندرکاران صنعت حمل‌ونقل هوایی باشد.
مدیر روابط عمومی شرکت همچنین با بیان اینکه این کتاب به دلیل عدم ارسال اطلاعات کامل از سوی فرودگاه‌ها ممکن است با نواقصی همراه باشد، اظهار امیدواری کرد؛ در شماره جدید کتاب جامع که با همکاری خاص فرودگاه‌ها خواهد بود این نواقص برطرف شود.
لازم به ذکر است در این کتاب علاوه بر اشاره به تاریخچه، اهداف، وظایف و اختیارات شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کشور حاوی تصاویری زیبا از نمای فرودگاه‌ها، برج مراقبت و فضاهای بیرونی و دورن ترمینال است.
چهارمین کتاب جامع صنعت فرودگاهی و صنایع وابسته توسط شرکت نخبگان طلایه‌دار شریف در ۲۰۰ صفحه طراحی و صفحه‌بندی شده و هزینه تدوین و چاپ آن نیز از محل مشارکت و جذب آگهی بخش‌های خصوصی توسط تامین شده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۰۴۱۷۰۳۳۵۲۹۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.