انتشار کاریکاتورهای موهن علیه پیامبر اسلام(ص) در فرانسه

یک نشریه فرانسوی اقدام به انتشار چندین کاریکاتور بسیار توهین‌آمیز به ساحت پیامبر اکرم‌(ص) کرد.
به گزارش روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل، یک مجله فرانسوی که پیش از این اعلام کرده بود قصد دارد چندین کاریکاتور موهن را منتشر کند، امروز دست به این اقدام زد و چندین کاریکاتور موهن به پیامبر اسلام منتشر کرد.

مجله فرانسوی «شارلی هبدو»، مجله‌ای است که امروز اقدام به انتشار این کاریکاتورها کرد. سردبیر این نشریه پیش از این در برابر هشدارهای برخی مسئولان فرانسوی نسبت به تبعات این اقدام، اعلام کرده بود که انتشار این تصاویر نشان‌دهنده آزادی بیان است.

این مجله سال گذشته نیز کاریکاتورهای موهن دیگری را منتشر کرده بود که اقدام این مجله به بروز اعتراضات گسترده مسلمانان فرانسه و اروپا انجامید.

انتشار این تصاویر در حالی انجام شده است که اخیرا ساخت و انتشار فیلمی موهن موجب شکل‌گیری تظاهرات‌های گسترده‌ای در جهان اسلام شده است.

فرانسه کشوری است که بیشترین جمعیت مسلمان اروپا را دارد و این اقدام مجله «شارلی هبدو» قطعا پیامدهای شدیدی برای مسئولان آن خواهد داشت. مسئولان این مجله پیش از انتشار این تصاویر گفته بودند که این کاریکاتورها «تکان‌دهنده» خواهد بود.

انتشار این تصاویر همچنین با دستور ممنوعیت تظاهرات‌های مسلمانان در شهرهای فرانسه علیه فیلم موهن همزمان شده است.

۲۶۱۵۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ساناز:

    یعنی واقعا براشون متاسفم اینا اینقدر احمق و کوچیکن که حتی لایق بی حرمتی هم نیستن دارن میمیرن از حسادت که مامسلمونا اینقدر عاشق حضرت محمد و ال محمدیم اینکه جونمونو برای امام حسین میدیم اینکه با اومدن اسم حضرت محمد جون دوباره میگیریم زورشون به خودمون نمیرسه به مقدساتمون دست درازی میکنن ولی هیچ غلطی نمیتونن بکنن اتفاقا ما بیشتر عاشق پامبر مون میشیم و داشتن چنین پیامبریی که پیام اور رحمت و مهربانی است افتخار میکنیم از کوری چشم شما کافران ما عاشق حضرت محمدیم الهم صل الله محمد و ال محمد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.