انتشار گزارش تفحص از دانشگاه آزاد قبل از قرائت در مجلس، غیرقانونی است/ دوران دانشجو، حذف نشده است!

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۲۱/آبان/ – ۰۹:۰۷ و در سرویس اخبار سیاسی ممتاز نیوز

جعفری در گفت‌وگو با :

خبرگزاری : یک عضو کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی در مجلس گفت که انتشار این گزارش قبل از قرائت آن در صحن علنی مجلس، غیرقانونی است.

قاسم جعفری، نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، درباره ذکر نشدن تخلفات دوران مدیریتی فرهاد دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی در گزارش تحقیق و تفحص از این دانشگاه اظهار کرد: من چنین موضوعی را تایید نمی‌کنم تا بگویم که چرا اینگونه شده است. 

وی افزود: این گزارش تحقیق و تفحص مربوط به زمان ابتدای تاسیس دانشگاه آزاد تا نیمه دوم سال ۹۲ بوده است و از آنجایی که دوره دانشجو از اواخر سال ۹۰ تا شهریور سال ۹۲ بوده است، این گزارش درباره آن زمان هم مطالبی دارد و شدیدا حذف عملکرد دوران مدیریتی دانشجو در این گزارش را تکذیب می‌کنم.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی در مجلس تصریح کرد: البته طبیعی هم است که دوره آقای دانشجو در این گزارش باشد؛ زمانی که تحقیق و تفحص کلید خورد در اوایل دوران دانشجو بودیم و این مسئله به دوران مدیریتی او برنمی‌گشت ولی در عین حال ما زمان مدیریت دانشجو را نیز بررسی کردیم.

جعفری ادامه داد: بنده درباره محتویات گزارش تحقیق و تفحص پس از قرائت در صحن اظهارنظر خواهم کرد، ولی اکنون نه قانونا می‌توانم حرف بزنم و نه می‌خواهم چنین کنم.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس خاطرنشان کرد: اعتقادم این است گزارش بر اساس قانون باید بعد از قرائت در صحن در رسانه‌ها منتشر می‌شد و اگر برخلاف این رویه صورت گرفته است قطعا خلاف قانون عمل شده است.

به گزارش آنا، این اظهارات قاسم جعفری درباره ذکر عملکرد دوران مدیریتی فرهاد دانشجو در گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی در حالی است که در گزارش منتشر شده توسط رسانه‌های همسو، هیچ اشاره ای به ضعف‌های دوران مدیریت سابق این دانشگاه نشده است.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.