انتشار یک فیلم خصوصی از حسن روحانی پس از مناظره/ فیلم

آقای روحانی در مناظره روز جمعه با حمله به محسن رضایی گفت: «من میخواهم به ملت بزرگوار بگویم من شیوه تخریب را نمی پسندم و حاضر نیستم رقیبم را تخریب کنم. حاضر نیستم اسناد سری را اینجا افشا کنم و جملات را بالا پایین کنم. […] آقای رضایی جوری صحبت میکند انگار نظرات دقیقی داشتند و آن اجرا نشد. شما کسی هستید که در جمع گفتید شورای امنیت سازمان ملل به مراتب بهتر از سازمان حکام است و چرا نمیگذارید پرونده به شورای امنیت برود. آنوقت شما ما را نصیحت میکنید؟ اولین جلسات هسته ای که گذاشتیم و به کلی سری بود کی افشا کرد آقای رضایی! آقای ولایتی بود و دید چه کسی افشا کرد. برخی حرف ها هست آقای رضایی نباید گفته شود.»

اما جدیدا فیلمی در اینترنت از سوی حامیان آقای روحانی، تعمدا منتشر شده است که او می گوید به خاطر “مروت و فتوت و مردانگی” بیش از این نخواسته است صحبت کند.

راننده: ماجرای شُستی چی بود؟ سر قضیه همون مناظره ها بود. نه؟

روحانی: چی گفت؟

راننده: می گفت شُستی گذاشتیش کنار

روحانی: آهان شُستی گذاشتیش کنار (لبخند) نمی دونم کیو می گفت

راننده: صحبت مناظره ها بود

روحانی: قاعدتا دیگه

راننده: مناظره چطور بود آقای دکتر؟ حالا این صحبت های کلی را بهش برمی گردیم. احساس می کردم شما یه جورایی داشتین می گفتین که سر به سرم نگذارین. من که می دونم. شما هم که می دونین من می دونم.یک همچین چیزی داشتین به دوستان می گفتین.

روحانی: آخه یکی از کاندیداها به یک قسمتی، یک جلسه ای، یک چیزی رفت اشاره بکنه وقتی اونو گفت من صدها جلسه تو ذهنم رژه رفت. رفتم یکی دو نمونه را بگم دلم نیومد.دیدم که شرط انصاف نیست.

همراه: کار سختیه . هم شما می خواهید بازار را نگه دارید هم می خواهید رقابت کنید.این وضعیت یک خورده سخت نیست براتون؟

روحانی: گاهی وقتا آدم حاضره خودش را فدا کنه ولی مروت را فدا نکنه. جوانمردی را فدا نکنه. من یک کسی امروز توی همین بحث مناظره با من صحبت می کرد من یک تکه هایی داشتم خب اگه می گفتم مشکلاتی ایجاد می کرد برای او. خیلی حوادث توی ذهنم بود. دیدم که مروت و فتوت و مردانگی این را تقاضا نمی کنه که من اینارو بخوام باز کنم.

همراه: ما همش منتظر بودیم حالا نمی گم کی شما نسبت به یکی از آقایون بگید که فلانی تو نبودی که گفتی اینا خالد بن ولیدن بریم طرف صدام را بگیریم؟

روحانی: نه. من بالاتر از اون داشتم از افرادی (۱). منتها گفتنش … همون قسمت هایی هم که گفتم در واقع مجبور شدم که بگم.اگر اونا شروع نمی کردن همون تکه ها را هم نمی گفتم. به هر حال وقتی یکی نمی دونه شورای حکام آثارش چیه ؛ شورای امنیت آثارش چیه، خیلی معنی داره.این قشنگ نیست آدم بگه.خب برای اینکه گفته( طرف توی یک جمعی گفته). من شاهد هم توی اون جلسه داشتم همونجا هم اشاره کردم که آقایی که…شما که بودی توی اون جلسه.

همراه: منهای اشخاص خود نظام هم می ره زیر سوال[!!](۲)

روحانی: من دلم نمی خواست. همین قدر هم دلم نمی خواست. خب وقتی که توی یک رقابت، توی یک مناظره طرف یک حرفی می زنه آدم می بینه هیچی هم اگه نگه هم مردم واقعیت ها را نمی فهمن هم خود طرف فکر می کنه حافظه ما دچار مشکل شده، یادمون رفته. این چیزا که یادمون نمی ره. خیلی داستان های عجیب و غریبیه…

(۱) در حالی داستان “خالد بن ولید” را به یکی از نامزدها منتسب می کنند که آقای محتشمی پور درنطق پیش ازدستورخود در تاریخ ۱۳۶۹/۱۰/۳۰ به دلیل جنگ کویت صدام حسین را خالد بن ولید خواند.

(۲)معلوم نیست به چه دلیل با اظهارنظر افراد یک نظام زیر سوال می رود.

 

فیلم مرتبط

نوشته انتشار یک فیلم خصوصی از حسن روحانی پس از مناظره/ فیلم اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.