انتصاب در تعاونی اعتبار ایران خودرو

انتصاب در تعاونی اعتبار ایران خودرو

انتصاب در تعاونی اعتبار ایران خودرو

ممتازنیوز: در حکمی از سوی مهندس میر جواد سلیمانی، رئیس هیات مدیره تعاونی اعتبار کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو، محمود شیعی به عنوان مدیرعامل این شرکت تعاونی منصوب شد.

میرجواد سلیمانی قائم مقام مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت تعاونی اعتبار گروه صنعتی ایران خودرو به نقش و جایگاه این تعاونی اشاره کرد و گفت: با توجه به واگذاری سهام بانک پارسیان،‌ تبدیل تعاونی اعتبار به یک موسسه پولی و مالی از اهم برنامه ها است.
وی افزود: ‌خرید شرکت ایمن خودرو از طرح هایی است که نشان از توسعه و بالندگی تعاونی اعتبار دارد.
سلیمانی با اذعان به این که شرکت تعاونی اعتبار کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو از شرکت های پیشرو و معتبر در سطح کشور است افزود: کسب عنوان شرکت برتر در پنج دوره متوالی نشان از توانمندی های این تعاونی است که با جابجایی صورت گرفته این روند موفقیت ادامه خواهد یافت.
رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی اعتبار کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو از مجموعه مدیران و کارکنان این شرکت تعاونی خواست با مدیر عامل جدید همکاری و تعامل داشته باشند.
در ادامه این مراسم راثی، مدیر عامل سابق تعاونی اعتبار گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تشکر از حمایت های سلیمانی درمدت فعالیت ۲۶ ماهه خود در این شرکت گفت: در این مدت موفقیت های زیادی را در سایه تلاش همکاران و رهنمودها و حمایت های بی دریغ مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو به دست آورده ایم.
در ادامه محمود شیعی، مدیرعامل جدید تعاونی اعتبار کارکنان گروه صنعتی ایران خورو ضمن تشکر از اعتماد مدیریت ارشد گروه گفت: با توجه به جایگاه شرکت تعاونی اعتبار، این شرکت باید برای دست یابی به برنامه های توسعه ای گام های تازه ای بردارد.
وی تاکید کرد: رسیدن به موفقیت های بزرگ در سایه تلاش و همکاری کارکنان شرکت میسر خواهد بود.
گفتنی است، محمود شیعی دارای مدرک مهندسی مکانیک است و بیش از ۳۰سال سابقه کار در حوزه های مختلف صنعت کشور دارد.
در سوابق نامبرده می توان به معاونت برنامه ریزی و سیستم مگاموتور، مدیر تولید موتورسازی ایران خودرو، مدیرعامل شرکت ایسیکو، مدیرعامل شرکت یاتاقان بوش، عضو هیات مدیره قطعات محوری خراسان، عضو هیان مدیره محور سازان کوشا و مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه پیکان اشاره کرد.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.