انتصاب معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، محمدعلی همتی به سمت معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی منصوب شد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، در حکم صادره از سوی سیدتقی نوربخش آمده است:

باعنایت به تعهد، تخصص، سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی به سبب این حکم به سمت معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی منصوب می‌شوید.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین (علیهم‌السلام) و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها ضمن رعایت جوانب شرعی و مقررات مربوطه، استفاده از سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه‌ریزی، پایش عملکرد و در راستای نیل به اهداف تبیین شده به ویژه اصول و سیاست‌های نظام جامع تأمین‌اجتماعی و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان اعم از بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش کنید.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را در خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری‌اسلامی ایران با رعایت قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسئلت می‌کنم.

همتی متخصص اعصاب و روان بوده و پیش از این در سمت‌های مدیرکل امور جانبازان اعصاب و روان بنیاد جانبازان ، مدیرکل پشتیبانی و مشاور معاونت درمان سازمان تأمین‌اجتماعی فعالیت داشته‌اند.

همچنین طی حکمی دیگر از سوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، هدایت‌ا… ادیب‌نیا معاون درمان سابق، به سمت مشاور ارشد مدیرعامل در امور درمان منصوب شد.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.