انتصاب ۲مدیرکل جدید در وزارت صنعت

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

انتصاب ۲مدیرکل جدید در وزارت صنعت

با صدور احکام جداگانه از سوی وزیر صنعت، معدن وتجارت، مدیران جدید دفتر صنایع خودرو ونیرو محرکه و صنایع فلزی، برق والکترونیک منصوب شدند.

به گزارش ممتازنیوز، محمدرضا نعمت زاده در متن احکام انتصابی آقایان « امیر حسین قناتی » به سمت مدیر کل دفتر صنایع خودرو ونیرو محرکه و « عباس هاشمی» به عنوان مدیر کل دفتر صنایع فلزی، برق والکترونیک آورده است: نظر به تعهد، تجارب جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون امور صنایع این انتصابات صورت گرفته است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه تصریح کرده است: انتظار می رود در چارچوب قوانین و مقررات و سیاستهای وزارتخانه و شرح وظایف آن دفتر ضمن اتخاذ راهکارهای مناسب و استفاده حداکثری از توان تولید داخل کشور و ظرفیت های موجود به منظور دستیابی به افزایش کمی تولیدات با کیفیت که منجر به بازار ماندگار و اقبال عمومی به مصرف کالاهای تولید داخل همچنین صادرات محصولات خواهد شد.
وی در ادامه یادآور شده است: امید است در راستای بهبود فضای کسب و کار تولیدکنندگان، افزایش توان رقابت پذیری، افزایش توان بهره وری، کاهش شدت انرژی و بهبود شاخص‌های زیست محیطی گامهای موثری بردارید.
در ادامه وزیر صنعت، معدن وتجارت از زحمات « قاسم الهام بخش » مدیر کل سابق دفتر صنایع فلزی، برق و الکترونیک در دوران تصدی مسئو لیت یاد شده تشکر نموده است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.