انتظارات یک استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران از دولت آتی

۰۸خردادماه،

17-387.jpg

مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به ضرورت افزایش کیفیت سواد دانشجویان از طریق تقویت پایه‌های علمی اساتید، اظهار کرد: توزیع عادلانه بهداشت و سلامت در تمام سطوح کشور از جمله انتظارت جامعه پزشکان از دولت آینده است.

دکتر داوود شجاعی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی (ایسنا) منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، توزیع عادلانه بهداشت و سلامت در تمام سطوح کشور را از جمله انتظارت جامعه پزشکان از دولت آینده مطرح کرد و گفت: از فردی که عهده دار مسوولیت بخش بهداشت و درمان کشور می‌شود، انتظار است با در دسترس قرار دادن ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برای تمام آحاد و اقشار جامعه، به ارتقای سطح سلامت در میان مردم کمک کند.

وی افزود: دولت آتی باید بنیه دانشگاه‌ها را از لحاظ علمی قوی کرده و بتواند فرصت‌های مطالعاتی بیشتری برای اساتید دانشگاهی فراهم کند. به گونه‌ای که بسیاری از استادان به سبب وجود مشکلات مالی فراوان نمی‌توانند در جهت انجام کارهای پژوهشی گام بردارند.

مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران در پایان خاطرنشان کرد: افزایش کیفیت سواد دانشجویان از طریق تقویت پایه‌های علمی اساتید ضروری به نظر می‌رسد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.