انتظار داریم شایسته‌سالاری به متن دانشگاه بازگردد

نماینده دانشجویان کرمانشاهی در دیدار نخبگان با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گفت: انتظار داریم هرچه سریعتر فضای امنیتی از دانشگاه‌ها برداشته شود و شایسته‌سالاری به متن دانشگاه بازگردد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، بابک قیاسی به نمایندگی از دانشجویان کرمانشاهی در دیدار نخبگان و فرهیختگان استان با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار کرد: همواره از آزادی، عدالت و حقوق شهروندی مباحث بسیاری شده و می‌شود، اما این چشمان بیدار دانشجویان است که با ریزبینی تمام اوضاع را رصد می‌کنند.

وی با بیان اینکه رای دانشجویان به دولت تدبیر و امید، نه به آقای روحانی، بلکه به گفتمان اعتدال بود، با تاکید بر برداشتن فضای امنیتی از دانشگاه‌ها، گفت: در چهار سال گذشته برخی از دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه، محرومیت از تحصیل را تجربه کردند.

قیاسی با مثبت ارزیابی کردن خدمات دکتر توفیقی در مدت کوتاهی که سرپرستی وزارت علوم را به دست گرفته، خطاب به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، افزود: انتظار می‌رود برای کسب رای اعتماد مجلس به دکتر توفیقی از هیچ کوششی فروگذار نکنید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.