انتظار روزنامه کارگزاران برای دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی/پاسخ حبیبی به احتمال کاندیداتوری‌اش

۲۹م اسفند ،

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در تیر ۹۱ احزاب و تشکل‌ها به سمت بازسازی تشکلاتی خود پیش رفتند و رفته رفته جلسات آنان برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری با محورهای جدیدی آغاز شد.

رئوفیان باز هم رئیس ستاد انتخاباتی جبهه ایستادگی شد

ابوالقاسم رئوفیان عضو شورای عالی جبهه ایستادگی از تشکیل ستاد انتخاباتی جبهه ایستادگی خبر داد  و به خبرنگار ما گفته است که اعضای جبهه ایستادگی تصمیم گرفتند که ترکیب قبلی ستاد انتخابات جبهه ایستادگی تغییر نکند و با توجه به اینکه سال قبل معاونت امور استان ها و ریاست ستاد انتخابات بر عهده من بود در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری آینده نیز این مسئولیت را بر عهده خواهم داشت.


 اصلاح‌طلبان یک حرف راست بگویند مردم باور کنند

حجت‌‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اظهارات ضد و نقیض برخی از چهره‌‌های  اصلاح‌طلب مدعی پیرو خط امام(ره) گفت: اصلاح‌طلبان چه در دولت اصلاحات و چه پس از فتنه ۸۸ حرف تا عملشان کاملا با هم مغایر بوده است اما بهتر است یک حرف راست بگویند تا مردم باور کنند. 

رهپویان مدل مذاکره با جریانات اصولگرا را طراحی می‌کند

پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: به دنبال طراحی مدل مذاکره با دیگر جریان‌های اصولگرایی در جهت به وحدت رسیدن اصولگراها در انتخابات آتی هستیم؛ سیاست جمعیت رهپویان این است که زود هنگام وارد عرصه انتخابات نشود و به التهابات دامن نزند.

 دوره سازندگی و اصلاحات دوران وادادگی سیاسی نسبت به استکبار بود

مجتبی شاکری عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه جریان وا داده دوم خرداد ادبیات فرودستی را به کار می‌برد، گفت: دو دوره سازندگی و اصلاحات، دوران وادادگی سیاسی نسبت به استکبار بود. 


اصلاح‌طلبان اینبار دیگر شرطی برای ورود به انتخابات ندارند

محمد رئوف قادری عضو حزب اعتماد ملی گفت: اصلاح‌طلبان واقعی هیچ‌گاه خود را از انقلاب و انقلاب را از خود جدا نمی‌دانند و به همین دلیل برای حضور در انتخابات شرط تعیین نخواهند کرد.

روزنامه کارگزاران در انتظار مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرتضی سجادیان مدیر مسئول سابق روزنامه کارگزاران گفت: برای گرفتن مجوز فعالیت روزنامه کارگزاران، از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقداماتی را انجام داده‌ایم، ولی تاکنون پاسخی دریافت نکرده‌ایم. 

نامه اعتراض‌آمیز محسن رضایی به مدیرعامل گوگل

به دنبال کارشکنی‌های پایگاه اینترنتی گوگل در خصوص نامگذاری خلیج فارس در موتور جستجوی خود، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نامه‌ای اعتراض‌آمیز خطاب به “لری پیج” مدیر‌عامل شرکت گوگل نوشته است. 

وجود کاندیداهای متعدد در عرصه سیاسی مفید است

حجت الاسلام سید رضا اکرمی عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز گفت: وجود کاندیداهای متعدد در عرصه سیاسی می‌تواند به نوعی مفید باشد چرا که اشخاص با ارزیابی توسط نظرات مردم خود را مورد سنجش قرار می‌دهند.

جمع بندی نهایی جبهه جوانان ایران امروز برای انتخابات ریاست جمهوری

صادق اکبری قائم مقام دبیر کل جبهه جوانان امروز گفت: این جبهه برای انتخابات آتی ریاست جمهوری به جمع بندی رسیده است.  


پیشنهاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برای نحوه ورود به انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری

حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شخصیت‌محوری برای ورود به انتخابات را آفت جدید سیاست‌ورزی در ایران دانست و گفت: لازم است در معرفی کاندیداها به مردم و فعالیت‌های انتخاباتی به جای شخص‌محوری به سمت برنامه‌محوری پیش برویم.


بادامچیان همانند دوره‌های قبل رییس ستاد انتخابات حزب موتلفه شد

کاظم انبارلویی مسئول سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: اسدالله بادامچیان رییس ستاد انتخابات حزب موتلفه شده است.

دیدار دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات با عارف و عبدالله نوری


محمدزارع فومنی دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات گفت: دربارهٔ نحوه ورود به انتخابات و قرار گرفتن تمامی اصلاح طلبان زیر یک چتر با عارف و عبدالله نوری دیدار داشتیم.

 آغاز جلسات انتخاباتی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از مرداد و شهریور ماه

حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: با توجه به روشن شدن مسائل انتخاباتی تا پایان مرداد و یا شهریور ماه، جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در باب انتخابات ریاست جمهوری از همان زمان آغاز می‌شود.

بهتر است عارف برنامه های عملیاتی خود برای انتخابات را تبیین کند


محمد جواد حق شناس عضو شورای مرکزی اعتماد ملی گفت: انتظار می‌رود عارف پیش از کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری برنامه‌های عملیاتی خود را برای عرصه‌هایی همچون سیاست، اقتصاد و فرهنگ و اداره جامعه تبیین کند لذا تنها اعلام آمادگی برای انتخابات کفایت نمیکند.
 

 نهایی شدن اعضای شورای مرکزی حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی

محمدرضا راه‌چمنی عضو هیات موسس حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی  گفت: اعضای شورای مرکزی و هیات بازرسی حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی مشخص شدند.

راه‌چمنی: در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا خواهیم داشت

محمدرضا راه‌چمنی عضو هیات موسس حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا خواهیم داشت اما دربارهٔ نحوه ورود اعضای شورای مرکزی تصمیم می‌گیرند. 

ورود مستقل حزب عدالت طلبان ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری آینده

نعمت الله حکیم دبیر کل حزب عدالت طلبان ایران اسلامی  با تاکید بر استقلال عمل حزب عدالت‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری آینده اظهار داشت: سعی داریم به گونه‌ای حرکت کنیم که به جریان و گروه خاصی وابسته نباشیم.   

پاسخ دبیر کل موتلفه به احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری


دبیر کل حزب موتلفه اسلامی دربارهٔ کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: تاکنون در موتلفه اسلامی دربارهٔ شخص خاصی تبادل نظری انجام نشده و اتخاذ تصمیمات شخصی خارج از یک تشکیلات را نادرست می‌دانم.
 

جبهه پایداری به حزب تبدیل نمی‌شود / حزب برگرفته از اندیشه غربی است

حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: جبهه پایداری قصد تبدیل شدن به حزب را ندارد چرا که حزب بر گرفته از کشورهای غربی بوده و جبهه پایداری نیز تشکیل حزب به این شکل را قبول ندارد.


انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.