انتقاد ائتلاف ۱۴ فوریه از “مرسی” به خاطر بی توجهی به قیام مردم بحرین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار ، ائتلاف چهارده فوریه بحرین با صدور بیانیه ای از محمد مرسی به خاطر نادیده  گرفتن موضوع بحرین در سخنانش دراجلاس نم در تهران و نشست وزیران خارجه کشورهای عضو اتحادیه عرب در قاهره انتقاد کردند.

در این بیانیه آمده است : محمد مرسی باید بداند که انقلاب ۲۵ ژانویه مصر علیه استبداد فرعون مصر مخلوع حسنی مبارک- همپیمان آمریکا، سعودی، قطر و کشورهای حوزه خلیج فارس- بود.

ائتلاف چهارده فوریه بحرین بیان کرد: ملت مصر علیه استبداد داخلی و هیمنه آمریکا و صهیونیستها، سعودی ها و کشورهای حوزه خلیج فارس به پا خاست.

در این بیانیه آمده است : رژیم پادشاهی بحرین نمی تواند دست به اصلاحات بزند و اصولا قابل اعتماد نیست و نمی توان به گفتگو با آن برای خروج از بحران سیاسی کنونی دلخوش کرد.

ائتلاف چهارده فوریه بحرین بیان کرد: بحرین تحت اشغال سعودی هاست و رژیم بحرین از سعودی ها خواسته است که دست به پاکسازی طایفه ای در بحرین بزنند.

در این بیانیه آمده است : تلاش برای مرتبط کردن تظاهرات کنندگان با خارج، اقدامی برای به شکست کشاندن انقلاب مردمی و فرار از انجام اصلاحات فراگیر و ریشه ای است.

ائتلاف چهارده فوریه از دبیرکل سازمان ملل متحد و شورای امنیت خواست به واشنگتن و لندن برای طرح موضوع بحرین در این سازمان ملل و شورای امنیت فشار وارد کنند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.