انتقاد احمدی نژاد از بعضی مفسران سخنان رهبری

۲۱فروردین۱۳،

رییس جمهور کشورمان از تفسیر سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات از سوی بعضی انتقاد کرد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، محمود احمدی نژاد که صبح امروز وارد استان سمنان شد در جمع مردم سمنان با اشاره به حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به عنوان شعار سال اظهار کرد: ملت ایران همیشه حماسه ساز بوده و قله ی حماسه سیاسی انتخابات ریاست جمهوری است.

احمدی نژاد با بیان اینکه انتخابات متعلق به مردم است، گفت: امام و رهبری عزیز فرموده اند که ما یک رای بیشتر نداریم، مقام معظم رهبری فرمودند که همه کسانی که صلاحیت دارند باید بیایند و ملت انتخاب کنند، ما به ملت اعتقاد داریم و هر کسی دست اندرکاران انتخابات است، باید به مردم اعتماد کند.

وی ادامه داد: بعضی باید مراقبت باشند که سخنانی نگویند که مردم را بی انگیزه و یا مایوس کنند وقتی رهبری با جایگاه برجسته ای که دارند به صراحت می گویند که من یک رای بیشتر ندارم این درسی است برای همه ی ما؛ اما یک عده می گویند نظر رهبری این است که این شخص بیاید و آن شخص نیاید، به شما چه مربوط است؟ این مردم می باشند که باید تصمیم بگیرند، همه ی سلایق باید بیایند.

وی با بیان این که انتخابات در ایران بسیار مهم و نقش مردم در آن اصیل است، افزود: در ایران ادای دموکراسی در نمی آید و نباید در بیاید اما در دیگر کشورهای دنیا تنها ادای مردم سالاری دینی را در می آورند و در واقع همه چیز از قبل تعیین شده است.


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.