انتقاد احمدی نژاد از وزارت اطلاعات/ قول رئیس جمهور به مردم درباره تکرار نشدن اخلال در بازار ارز و طلا

به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد در صدمین سفر استانی، صبح امروز در صحن جامع رضوی حرم امام رضا(ع) در مشهد با اشاره به نوسان بازار ارز و طلا گفت: به ملت اطمینان می دهم که دولت باردیگر شرایط بازار را به قبل از این توطئه بازخواهد گرداند.
در ادامه گزیده ای از سخنان رئیس جمهور به نقل از ایرنا می آید:

  • طرح هدفمندی یارانه ها از مهمترین طرح های دولت است و این طرح مقدمه تحولات بزرگ اقتصادی است. اقتصاد ایران می تواند جزو چند اقتصاد بزرگ دنیا باشد.
  • تا جان در بدن دارم اهداف اعلام شده را پیگیری خواهم کرد و هرگز کوتاه نخواهم امد. عده ای تلاش می کنند تا هدفمندی یارانه را زیر سئوال ببرند.
  • دائما شایعه پراکنی می کردند ، اخبار دروغ و جعلی منتشر می کردند و با کمک بیگانگان و برخی عناصر داخلی در یک توطئه و اقدام ضد مردمی در بازار ارز و طلا که مطلقا ارتباطی به هدفمندی یارانه ها ندارد ؛‌ اخلال کردند.
  • این مساله ای که در بازار ارز و طلا دیدید حاصل توطئه مشترک داخلی و خارجی بود . دولت درصدد بوده و هست که قاطعانه با این توطئه برخورد کند و اجازه ندهد که به ملت عزیز ایران فشار وارد کند.
  • برخورد با این توطئه ها نیازمند اطلاعات دقیق و صریح و در زمان مناسب است که متاسفانه دست دولت از این جهت خالی بود هرچند نیروها و عناصر اطلاعاتی مومن، هوشمند و توانمند حضور دارند. به عنوان مقدمه آن توطئه با طرح موضوعات فرعی کاذب و دروغین با طراحی پیچیده تلاش کردند ذهن و اندیشه عناصر اطلاعاتی ما را به حوزه های غیراصلی و غیرواقعی معطوف و در واقع غفلت ایجاد کردند تا بتوانند توطئه خود را اجرا کنند.
  • ‌امروز دولت بر شرایط بازار و این توطئه مسلط شده است و با تمامی توان در تلاش است تا این توطئه زشت را خنثی و ریشه کن کند. به ملت ایران اطمینان می دهم که دولت باردیگر شرایط بازار را به قبل از این توطئه بازخواهد گرداند.
  • لازمه شکوفایی انسان، عبودیت و یگانه پرستی است؛ اگر عدالت نباشد ارزش ها، احکام و آرمان های الهی فرصت تحقق پیدا نمی کنند.
  • وقتی یک وزیر، یک معاون رییس جمهوری و یک مسوول از نزدیک مردم را می بیند، دردها را می شنود و در جریان مشکلات مردم قرار می گیرد ، نگاه وی تغییر می کند و کمتر تحت تاثیر فضاسازی ها و اطلاعات نادرست قرار می گیرد.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.