انتقاد تند تکواندوکار المپیکی از هادی ساعی

یکی از ۲ نماینده تکواندوی مردان ایران در المپیک توکیو شدیدا از هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو و خواهرش که مربیگری تیم ملی بانوان را بر عهده دارد، انتقاد کرد.

انتقاد تند تکواندوکار المپیکی از هادی ساعی

به گزارش ممتاز نیوز، آرمین هادی‌پور، نماینده ایران در المپیک توکیو و دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان و طلای آسیا پس از بروز برخی مشکلات و حواشی ضمن کناره‌گیری ناگهانی از تیم ملی تکواندو، شدیدا از هادی ساعی و خواهرش انتقاد کرد.

بعد از مصاحبه هادی و مهروز ساعی علیه آرمین هادی‌پور، این تکواندوکار المپیکی ایران شدیدا از آن‌ها انتقاد کرد.

هادی‌پور با انتشار مطلبی در فضای مجازی شدیدا به هادی ساعی، رییس فدراسیون تکواندو تاخت و نوشت: “به جای مصاحبه کردن و من را کوبیدن به فکر این باشید که بیش‌تر از این ورزشکاران را فراری ندهید. من که خودم بیرون آمدم و به کسی هم کاری ندارم ولی با همه مربیانی که کار کردم برید ببینید راجع به من چه میگن و راجع به شماها چه می‌گویند. اگه تا الان ساکت موندم به احترام این بود که فکر می‌کردم بعضی از آدما به اندازه اسمشون بزرگ هستند.”

هادی‌پور هم‌چنین در واکنش به مصاحبه مهروز ساعی، مربی تیم ملی بانوان که در اقدامی عجیب راجع به تیم مردان و آرمین هادی‌پور مصاحبه کرده بود، نوشت: “جایگاه یه سریا فقط در حد خانواده است اگر میارنش توی کادر دلیل بر بزرگ شدن‌تون نیست، فقط لطف برادر هست…لطفا صندلی و محکم‌تر بگیرین.”

آرمین هادی‌پور با بیان این که نمی‌خواهد درباره این افراد صحبت کند، اظهار کرد: ما هم می‌توانیم مصاحبه کنیم و حرف بزنیم اما به‌خاطر ادبی که داریم حرمت نگه می‌داریم و حرف نمی‌زنیم.

او هم‌چنین تاکید کرد با این شرایط هیچ قصدی برای بازگشت به تیم ملی ندارد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.