انتقاد تند سیاستمداران انگلیسی از برهنه شدن کودکان زیر ۱۳ سال در فیس بوک !

به گزارش وبگردی ۲۰:۳۰ به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ وزیر مشاور در امور کودکان در کابینه بریتانیا از اینکه که پدران و مادران به فرزندانشان کمک می کنند که زیر سن قانونی حساب کاربری در فیس بوک باز کنند انتقاد کرد.

به گفته تیم لاوتون، والدین با این کار باعث می شوند که کودکان زیر سن قانونی وارد دنیای مجازی ودرگیر شبکه های اجتماعی شوند.

آقای لاوتون در ادامه سخنانش افزود که والدین در قبال کودکان و نوجوانشان مسئول هستند و باید بر فعالیت های آنها در دنیای مجازی نظارت داشته باشند.

این سیاستمدار بریتانیایی این اظهارات را در یکی از جلسات بحث پارلمانی در باره رویه ای مطرح کرد که چندی است برخی نوجوانان در پیش گرفته اند و بر این اساس نوجوانان تصاویر برهنه خود را برای یکدیگر می فرستند.

آقای لاوتون که خود سه فرزند نوجوان دارد افزود که سن عضویت در شبکه اجتماعی فیس بوک حداقل ۱۳ سال است، از نظر قانونی، این مقررات غیرقابل تغییر است. من براساس تجربیات شخصی خود می دانم که کودکان زیر سن ۱۳ سال برای بازکردن حساب کاربری در فیس بوک وسوسه می شوند.

این سیاستمدار بریتانیایی افزود: من می دانم که کودکان در بسیاری موارد این کار را با کمک و تشویق پدران و مادرانشان انجام می دهند.

آقای لاوتون در حالی این گفته ها را مطرح می کند که آن کوفی، نماینده حزب کارگر در پارلمان از دولت و شبکه های تلفنی خواست که در مبارزه با پدیده برهنه شدن نوجوانان در فیس بوک بیشتر تلاش کنند.

این خانم نماینده گفت که نوجوانانی که تصویرهای برهنه خود را به دوستان پسر و دخترشان می فرستند خود را به خطرمی اندازند. این خطر وجود دارد که نوجوانان چنین عکسهایی را در زمین های بازی به دیگران نشان دهند و این عکسها به دست اشخاص منحرف و کودک آزار بیافتد.

این خانم نماینده افزود که عکس های برهنه ای که دراینترنت بارگذاری می شوند، ممکن است بدون رضایت صاحب عکس به اشتراک گذاشته شوند.

خانم آن کوفی افزود: مشکل اصلی این است که جوانان چنین کاری را به عنوان یک تفریح بی خطر می بینند. آنها زمانی به پیامدهای کارشان پی می برند که خیلی دیر شده است.

اخبار اخبار جذاب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.