انتقاد شدید سرمربی تیم ملی آلمان از اقدام مسئولان رئال مادرید/یواخیم لو:‌ فروش اوزیل غیر قابل درک بود

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – سرمربی تیم ملی آلمان با انتقاد از مسئولان رئال مادرید، فروش مسعود اوزیل را اقدامی غیر قابل درک توصیف کرد.

به گزارش ممتاز؛ مسعود اوزیل ستاره آلمانی تیم فوتبال رئال مادرید در آخرین ساعات مهلت نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی به ارزش ۵۰ میلیون یورو به آرسنال پیوست تا بعد از خرید گرت بیل، شوک دیگری به هواداران رئال وارد شود. یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان با انتقاد از این اقدام مسئولان زئال مادرید گفت: «برای من غیر قابل درک است که رئال مادرید یکی از بهترین بازیکنان خود را به سادگی از دست داد، کسی که کیفیت بالایی دارد و در سالهای قبل نقش پررنگی در این تیم داشته است.»

او ادامه داد: «مسعود نیاز به این دارد تا از سوی مربی خود مورد اعتماد قرار بگیرد. تا آنجایی که من می دانم پیش از این انتقال هم دیگر مادریدی ها اعتماد ۱۰۰ درصدی به اوزیل نداشتند. آرسنال به سختی برای جذب او تلاش کرد و در نهایت مسعود کار درستی انجام داد.»

یواخیم لو با حمایت از تصمیم اوزیل مبنی بر امضا قرارداد با آرسنال گفت:‌ «انتقال اوزیل به آرسنال، انتقال خوبی برای تیم ملی آلمان است چرا که او برای تیمی بازی خواهد کرد تکنیک کلی خوبی دارد، این مسئله به سود اوست.»

مسعود اوزیل در سال ۲۰۱۰ از وردربرمن به رئال مادرید پیوست. او در این مدت ۱۵۹ بازی برای این تیم به میدان رفت و ۲۷ بار دروازه حریفان را باز کرد.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.