انتقاد قلعه نوعی از برگزاری جشن در چمن آزادی

۳۱فروردین۱۳،

سرمربی تیم استقلال در گفتگویی تلفنی به انتقاد از برگزاری میتینگ سیاسی در ورزشگاه آزادی پرداخت.

به گزارش گل؛ امیرقلعه نوعی که صبح سه شنبه در گفتگویی تلفنی با رادیو ورزش شرکت کرده بود با انتقاد شدید از برگزاری یک میتینگ سیاسی در ورزشگاه آزادی این کار را سبب خراب شدن چمن ورزشگاه عنوان کرد.

وی که ظاهراً از این اقدام بسیار ناراحت بود در این گفتگو گفت: دیروز با همکارانم برای دیدن زمین شماره یک ورزشگاه آزادی رفتیم و با دیدن وضعیت چمن ورزشگاه جگرمان آتش گرفت.

وی در ادامه افزود که این ورزشگاه آبروی فوتبال ما در عرصه بین المللی بوده و با این اقدام هم اکنون زمینی که سال ها برای آن زحمت کشیده شده به وضع نامناسبی دچار شده است.

قلعه نوعی گفت بخش هایی از چمن ورزشگاه آزادی در این فاصله ترمیم شده اما گذاشتن پروژوکتور سبب شده که بخشهایی از چمن ورزشگاه کاملا بسوزد.

در ادامه سرمربی تیم استقلال از آنالیز کامل تیم الریان قطر و آمادگی استقلال برای پیروزی در دیدار امشب که ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود خبر داد.

قلعه نوعی در مورد شایعات پیش آمده در مورد احسان حاج صفی و دیدارهای استقلال و سپاهان با ارائه توضیحاتی پیشنهاد تأسیس دادسرای ورزش را به رئیس قوه قضائیه داد تا نهادی خاص ویژه رسیدگی به تخلفات رخ داده در ورزش  به ویژه فوتبال شود.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.