انتقاد ملی‌پوش دوچرخه‌سواری از مهمان‌نوازی هندی‌ها

۲۶م اسفند ،

Farshid Tighesaz-11.jpg

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران گفت: بی‌برنامگی هندی‌ها، ما را در مسابقه‌های قهرمانی آسیا نابود کرد!

علیرضا حقی پس از بازگشت از مسابقه‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: با توجه به این که سال قبل در ماده چهار کیلیومتر قهرمان آسیا شدم، امسال نیز می‌توانستم این قهرمانی را تکرار کنم اما به سبب تعلل در صدور ویزا دیر به مسابقه‌ها رسیدیم و همین موضوع سبب شد مدال طلای ماده چهار کیلومتر را دو دستی تقدم رقبایم کنم.

وی ادامه داد: در ماده تایم تریل انفرادی نیز پروفایل مسیر را ندادند و روز قبل از مسابقه نیز نگذاشتند تمرین کنیم، بنابراین چشم بسته روی خط آغاز قرار گرفتیم و متاسفانه رکابزن جوان تیم ملی مسیر را اشتباه رفت و من نیز چهارم شدم.

حقی با بیان این که دیر اعزام شدن به مسابقه‌ها تاثیر بسیاری بر روی عملکرد رکابزنان داشته، تصریح کرد: در ماده تیم اسپرینت رکابزنان ایرانی اول شدند اما چون از قوانین تازه آگاهی نداشتند متاسفانه از دور مسابقه‌ها کنار گذاشته شدند. از سوی دیگر اگر یکی، دو روز زودتر به هند می‌رفتیم و در پیست چوبی تمرین می‌کردیم با توجه به آمادگی رکابزنان نتیجه خوبی به دست می‌آمد و من فکر می‌کنم دیر رفتن به هند تاثیر بیشتری بر روی عملکردمان گذاشت تا تمرین نداشتن در پیست چوبی.

دارنده نشان برنز مسابقه‌های قهرمانی آسیا با اشاره به حضور پرقدرت سایر تیم‌ها بیان کرد: ژاپن پس از ۱۰ سال، در ماده چهار کیلومتر مدال گرفت، قزاقستان، چین و هنگ‌کنگ با بهترین نفرات در مسابقه‌ها حاضر شدند و فکر می‌کنم اگر از فردا برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ تمرین نکنیم، نمی‌توانیم نتیجه‌ای به دست آوریم. بنابراین این صحبت که بعضی‌ها می‌گویند تیم‌ها با نفرات اصلی در مسابقه‌ها شرکت نکرده بودند را قبول ندارم. البته همیشه این طور بوده ودر واقع از این حرف‌ و حدیث‌ها بسیار است و ما به این حرف‌ها عادت کرده‌ایم.

حقی در پایان دربارهٔ میزبانی هندی‌ها به ایسنا گفت: میزبانی هندی‌ها افتضاح بود و تا روزی که ما آنجا بودیم یک روز هم به ما سرویس ندادند، البته ما در خانه فرهنگ ایران در دهلی نو اقامت داشتیم و از لحاظ غذا و مکان مشکلی نداشتیم اما ورزشکاران کشورهای دیگر به شدت معترض بودند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.