انتقاد وزیر ارشاد از افراط و تفریط مدیران در مجوز دادن به آلبوم های موسیقی

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره رسیدگی به مشکلات هنرمندان و نوازندگان محلی در زمینه صدور مجوز برای برگزاری کنسرت و انتشار آلبوم اظهار داشت: در برخی از استان‌ها گاهی اوقات افراط و تفریط صورت می‌گیرد که باید یک حالت اعتدالی وجود داشته باشد و نباید مانع آن بخش از موسیقی که جایز هست، شویم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما همواره در حوزه موسیقی و برگزاری کنسرت‌ها و انتشار آلبوم توصیه‌های لازم را به مدیران استانی کرده‌ایم و اگر در مواردی برای هنرمندان و نوازندگان محلی مشکلاتی به وجود بیاید، به طور یقین رسیدگی خواهیم کرد.

حسینی درباره رسیدگی به مشکلات هنرمندان و نوازندگان محلی در زمینه صدور مجوز برای برگزاری کنسرت و انتشار آلبوم اظهار داشت: در برخی از استان‌ها گاهی اوقات افراط و تفریط صورت می‌گیرد که باید یک حالت اعتدالی وجود داشته باشد و نباید مانع آن بخش از موسیقی که جایز هست، شویم.

وی در عین حال تاکید کرد: از طرفی خود اهالی موسیقی هم باید رعایت کنند و باورها و اعتقادات مردم را مدنظر داشته باشند و کاری نکنند منجر به عکس العمل و واکنش از سوی برخی از افراد شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: ما همواره در این حوزه توصیه‌های لازم را به مدیران استانی کرده‌ایم و باز هم پیگیری می‌کنیم و به خواسته هایی که به حق باشد به طور یقین رسیدگی می‌کنیم.

سید محمد حسینی تصریح کرد: اما در برخی موارد از سوی جاهای دیگری مدیران کل ارشاد در استانها تحت فشار قرار می‌گیرند و آنها نمی‌توانند تصمیم گیری درستی را انجام دهند ولی ما به هر حال تاکید کرده‌ایم و انتظار هم داریم مسئولان استان‌ها هم همکاری کنند که چنین مشکلاتی به وجود نیاید.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.