انتقاد گلف‎باز تیم ملی: بخواهیم مثل تایگر وودز تمرین کنیم از گرسنگی می‌میریم!

۳۱اردیبهشت،

2159-1.jpg

عضو لرستانی تیم ملی گلف مدعی شد این رشته در ایران پیشرفت خوبی داشته است.

ابراهیم نوری در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، با اشاره به تعطیلی اردوی تیم ملی، تصریح کرد: چون اردو با امتحانات دانشگاه همزمان بود، کادر فنی ترجیح داد اردو تا بعد از امتحانات تعطیل شود تا به درس بچه‎ها لطمه‎ای وارد نشود.

وی با اشاره به حضور هری زرووس مربی یونانی در ایران، خاطرنشان کرد: حضور ایشان در کلاس‎های مربی‎گری و همچنین تمرین‎های گلف‎بازان بسیار مفید بود و چیزهایی گفتند که ما بیشتر آن‎ها را نمی‎دانستیم. بدون شک مربیان ایرانی در حد زرووس نیستند و در صورت وجود چنین مربیانی در تیم ملی شاید بتوانیم در آسیا حرف برای گفتن داشته باشیم.

نوری با تأکید به پیشرفت گلف در ایران، افزود: جایگاه ما در آسیا شاید چهاردهم یا پانزدهم باشد که در صورت توجه و حمایت بیشتر می‎توانیم تک‎رقمی شویم. متأسفانه قبل از مسابقات بین‎المللی فقط یک‎ماه اردو می‎گذارند که این‎مدت به هیچ‎وجه برای آمادگی، مناسب نیست و در کل برنامه‎ریزی ضعیف است.

این گلف‎باز لرستانی ادامه داد: این مشکل، تقصیر فدراسیون نیست و مشکل از جایی است که به گلف در حد لازم رسیدگی نمی‎شود و می‎گویند این رشته ورزشی، ایرانی نیست.

وی در خصوص ضربه‎ی Hole in one که در مسابقات جام حسین‎پور “پار” کرد و فدراسیون از او تجلیل به‎عمل آورد، اظهار کرد: زمین ۱۹۶ متر بود که باید با ۳ ضربه توپ را داخل سوراخ بیاندازی که توانستم با یک ضربه این‎کار را انجام دهم و اسم من را به فدراسیون جهانی دادند تا این ضربه ثبت شود.

نوری در ادامه صحبت‎هایش یادآور شد: تایگر وودز بهترین گلف‎باز دنیا، روزی ۱۰ ساعت تمرین می‎کند و مشکل مالی ندارد ولی ما اگر بخواهیم این تعداد ساعت تمرین کنیم باید از گرسنگی بمیریم؛ چون هم کار می‎کنیم، هم درس می‎خوانیم و هم گلف را ادامه می‎دهیم.

وی با انتقاد از نبودن امکانات مناسب گلف در استان لرستان، اضافه کرد: ما در یک زمین ۱۰۰ متری تمرین می‎کنیم که وقتی این موضوع را به زرووس گفتم، بسیار تعجب کرد اما چاره‎ای نداریم و فقط به خاطر آقای ترابی که رئیس هیأت است، رفاقتی کار می‎کنیم و هیچ‎گونه کمکی به ما نمی‎شود و این در حالی است که لرستان، قطب گلف کشور است.

نوری خاطرنشان کرد: سال قبل قرار بود برای قهرمانی در چند مسابقه قهرمانی کشور ۷۵۰ هزار تومان اداره کل ورزش و جوانان لرستان به من پاداش بدهد که هنوز این پول پرداخت نشده است!

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.