انتقال فان پرسی به منچستر با موافقت آرسنال

باشگاه فوتبال آرسنال با انتقال ‘روبین فان پرسی’ کاپیتان این تیم به منچستریونایتد موافقت کرد.

این بازیکن هلندی که فصل گذشته به عنوان بهترین بازیکن رقابت های لیگ برتر انگلیس انتخاب شد، قرار است امروز (پنج شنبه) برای مذاکره در مورد شرایط خود و تکمیل معاینات پزشکی به منچستر برود.

به نقل از ایرنا هنوز جزییات مبلغ این قرارداد اعلام نشده است اما گفته می شود یونایتد می خواهد در ازای امضای قراردادی چهار ساله با فان پرسی مبلغ ۲۴ میلیون پوند بپردازد.

این بازیکن ۲۹ ساله که مورد توجه تیم هایی چون منچسترسیتی و یونتوس هم قرار گرفته است، ماه گذشته گفته بود دیگر قراردادش را با آرسنال تمدید نخواهد کرد.

او هشت سالی را در این تیم سپری کرده و هنوز یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده است.

فان پرسی فصل گذشته ۳۷ گل برای آرسنال به ثمر رساند و این تیم توانست با کسب عنوان سومی در رقابت های لیگ برتر انگلیس، به مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا هم راه پیدا کند.

آرسنال با وجود این از زمان شکست در فینال جام حذفی ۲۰۰۵ انگلیس مقابل یونایتد تا کنون موفق به کسب هیچ عنوان قهرمانی نشده است.

فان پرسی در منچستریونایتد در کنار ”وین رونی” بازی خواهد کرد تا این تیم بتواند عنوان قهرمانی لیگ برتر را از رقیب همشهری خود یعنی منچسترسیتی پس بگیرد.

یونایتد از زمان پایان رقابت های فصل گذشته به غیر از فان پرسی فقط یک قرارداد بزرگ بسته و ”شینجی کاگاوا” را از بورسیا دورتموند به خدمت گرفته است.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۶۵ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۶ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , آرسنال, انتقال روبین فان پرسی به منچستر, روبین فان پرسی, فان پرسی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.